شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

اطلاعیه 1

   

درها چگونه بر پاشنه ناکارآمدی نخواهند چرخید؟
یا لطیف

به اطلاع دوستان و عزیزان پرسشگرمی رسانم که اینجانب به عنوان یک وبلاگ نویس در هیچ گروه و کانالی در تلگرام و سایر گروهای مجازی موبایلی  تحت عنوان وبلاگ نویسان . وبنگاران .مدیران وبلاگها و انجمن های وبلاگ نویسی  وهر نامی که به وبلاگ ووبلاگ نویسی ربط پیدا کند عضویت ندارم.

و گروه  تلگرامی آزاد می آندیشم .وآزاد اندیشان . که با تلاش دوستان و این حقیرایجاد گردید بود بنا به دلایلی منحل گردید..وزین پس تحت هر عنوان فعال گردد اینجانب عضویتی نخواهم داشت . واز جنابان حجت االاسلام نجارلو وبهرام همایون وجواد مولایی  ادمینهای کوشا و زحمت کش این گروه  وسایر دوستان که مورد مشورت قرار می گزفتند کمال تشکر را دارم . انشاء الله روزی انحلال و علت انحلال را اگر لازم ندانستم  توضیح خواهم داد

بر خود فرض می دانم از جناب مهندس کردی فرماندار محترم بخاطر حضور و پاسخگو بودن جناب دکتر کریمی در حوزه بهداشت بخاطر حضور و پاسخگو بودن وجناب  دکتر روحانی  . جناب عباس میرهاشمی رییس محترم اداره تربیت بدنی (ورزش و جوانان). روسای  محترم ادارات و موئسسات مالی جناب حاج محسن نظارت رییس محترم بانک مسکن مهندس عبد العظیمی مسول نظام مهندسی . حاج ابوالفضل روزبهی  رییس محترم اصناف  و بزرگوارانی که آمادگی حضور دادن و در نوبت قرار داشتن وبخصوص نماینده محترم شهرستان که علی رغم دادن شماره  متاسفانه موفق به دعوت نشدم

دعوت کنم و قرار شد جناب حاج اقانجارلو تقبل زحمت کنند بی نهایت سپاسگزارم و. در انتها از تقبل زحمت فراوان حجت الاسلام والمسلمین عبد المجید نجارلو آقایان بهرام همایون و اقای جواد مولایی تشکر ویژه دارم و ازآنها بخاطر تقبل زحماتشان برای پیگیری موضوعات مبتلی به شهرستان    تشکر می کنم و باز تکرار میکنم که

  قدر ان حضور جناب مهندس کردی فرماندار محترم شهرستان برای پیگیری  دستگاه سونوگرافی و پاسخگو بودن وازجناب دکتر روحانی و جناب دکتر کریمی برای پاسخگو و پیگیر   بودن صمیمانه تشکر و قدر دانی می کنم وامید وارم که روزی برسدکه با درایت و کاردانی این بزرگواران وسایر عزیزان  بزرگوار بر تمام مشکلات فایق آییند  و موانع رشد  و تعالی شهرستان برداشته شود

درود برشما خدا حفظتان کند

ارادتمند محمد ساعدی

  • ۹۴/۱۰/۱۰
  • محمد ساعدی

نظرات (۳)

  • بهرام همایون
  • سلام آقای ساعدی ، ارادتمندم ، یه دو سه روزیه این گوشی ما سر شوخی رو باهامون باز کرده و دل به کار نمیده :)))) باید زودتر از اینا خدمت میرسیدیم
    خیلی خوبید
    خیلی زیاد 
    بعضی وقتا بعضی آدما یه کارایی میکنن، که آدم دوس داره به خودش بد و بیراه بگه .... دقیقا مثل بلایی که سر ما اومد :||| 
    البته با این حرکاتی که بعضی ها انجام میدن، نه تنها شخصیت شما پایین نمیاد، بلکه محبوب تر هم میشید 
    اراااااااااادتمند زیاااااااااااد .... عکس های محرم در حال بارگذاری هستند 
    پاسخ:
    سلام مهندس بهرام عزیز 
    اقایان خودشون را هم قبول ندارند و متاسفانه اگر به حرفها و قولهایی که می دهند جامعه عمل می پوشاندن اوضاع این نبود
    همیشه دنبال حاضر خوریند سفره حاضر کنیم و اقابان را بالای سفره جای دهیم
    من از یک سوراخ سه باز گزیده شدم اولینش 0خداوند  راهزار مرتبه شکر که عموم مردم  عاقلتر از من بودند . برای دوبار شرمنده شدم .شرمنده شما شرمنده شیخ مجید و شرمنده اقا جواد و در کل شرمنده وبنگاران و.واز همه مهمتر شرمنده اساتید بزرگوارم..
    . فقط اینرا بدانید که مهندس بهرام همایون شیخ عبدالمجیدنجارلو  و جناب اقای جواد  مولایی  چون میلادم برایم عزیزند . و هرسه موهبتی برای شهرستانند .خداوند شاهد و ناظر بر اعمال همه بندگان است و سمیع است و بصیر .و من طلب مغفرت می کنم
      خدارا شکر می کنم که شماها را دارم . روزی حرفهای زیادی خواهم نوشت و شرح ماوقع خواهم کرد که ....
    .وروزی شما نان حلال صداقتان را خواهید خورد . مدارج بالای علمی را طی خواهید کرد
    .موفقیتتان را از خداوند میخواهم و وامیدوارم روزی بتوانم ذره ای از این لطفها محبتها و عنایتهایتان را در شادترین روزهای جبران کنم عمرتان طولانی سعادت و موفقیت قرین راه طولانی زندگیتان باد .ممنون از مهندس بهرام هنرمند توانا ی شهر .در پایانعرض ارادتی می کنم به
     یکی عزیزترین دوستانم استادم جناب حاج رحیم نیکنام عزیز
     بهرام جان بیشتر سر به من  سر بزن .

    ان شا ئ الله که بزودی بهترین گوشی را با عنایت خداوند  روزیت شود .
    🕊🕊🕊🕊
    انسان کور را میتوان درمان کرد
    ولی
    نادان متعصب را هرگز ...
    تعصب کور‌‌کورانه انسان بینا را کودن میکند ...
    تعصب یک امر اشتباه است ، حال فرقی نمیکند
    که این تعصب نسبت به دین ، مذهب ، نژاد ، قوم ، رنگ ، و حتی فردی باشد ...
    تعصب ، تعصب نام دارد ...
    انسان متعصب برای مخفی کردن ضعف اجتماعی خود
    همواره در حال فرافکنی ، انگ زدن ، تهمت ، افتراء ،
    دروغپردازی ، جعل سازی و ... نسبت به منتقدان خویش است .

    بسمه تعالی

    مدت زمانی بود که وبلاگ رادیو ساوه در فضای مجازی فعالیت داشت تا اینکه بنا به دلائل نا معلوم البته تقریبا معلوم از فعالیتش جلو گیری بعمل آمد . و آنگاه در ساوه عده ای از دوستان بنا به مصلحت برای اینکه نام رادیو ساوه در دلها زنده بمانداقدام به ایجاد وبلاگ دیگری به نام رادیو ساوه نمودند. که این حرکت آنها بسی جای تقدیر و تشکر دارد.اما امروز که رادیو ساوه با ایده های جدید وارد فضای مجازی  شده است بر این عزیزان لازم و واجب است برای احترام به فضای مجازی و برای قدردانی از زحمات دوست عزیزمان جناب آقای پوریا  نام دیگری برای خود انتخاب نمایند تا رادیو ساوه فقط و فقط در اختیار پوریای عزیز باشد. و در آن صورت است که محبوبیت آنها برای همیشه در دلها زنده خواهد ماند . به امید آنروز.


    به نقل از وبلاگ روزنامه زاویه

    roznamehz.blogfa.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی