شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یا لطیف

همراهان سلام

یکی ازپرشورترین انتخابات در ادوار گذشته  به خوبی و خوشی برگذار شد الحمد لله والمنه

در این .انتخابات  به نظر این حقیر مردم با ارایشان حرف زدند . فارغ از هر حزب و جناحی پرشوری و حضور حماسه ای  قابل تقدیر است .

چه کسی توانایی تحلیل  پرشورو حضور حماسی مردم در تهران را را دارد؟

.وایضا! مازندران و خراسان و. را ؟

قطعاهیچ کس.

چند روزی است که بیشترتحلیلهای تحلیل گران هردو جناح را می خوانم چند بارهم میخوانم . یادمان نرفته که چند تن از نمایندگان پرسروصدای مجلس  که جز حذف رییس مصلحت نظام  مطالبه دیگری نداشتند حذف شدند و واین مهم در تهران نمود بیشتری داشت

مردم در این انتخابات پیام بزرگ و پیام مهمی داشتند و امیدوارم این پیام  رسای مردم آنگونه که هست مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد

و آنگونه که بوجود آمد قدر دانسته شود

. لطفا دریابید این حرف مردم را آنگونه که گفتند .نه هرکس حکایتی به تصور خودش. حزبش جناحش .

سعی میکنم چند متن از تحلیلهای هردوجناح را انتخاب کنم . و به مرور قرار دهم . .

اما انتخابات در ساوه وزرندیه :

تعداد شعبات :187


تعرفه مصرف شده: 131280:


رای داخل صندوقها :131173

کل ارای مآخوذه:131061:

که با این حساب و از آنجایکه هیچکدام از نامزدها حد نصاب لازم را نیافتن انتخابات در این دوشهرستان به مرحله دوم کشیده شد تا با:


1---میرگلو بیات شهلا:23881

2----منصوری محمد رضا :22763

در اردیبهشت ماه سال آینده  یک بار دیگر مردم در شعب اخذ رای حاضر و از بین این دو بزرگوار با سلام صلوات یکی را برای چهارسال نمایندگی خود در مجلس برگزینند ..
مردم ممنون .مردم خدا قوت . مردم درود برشما . مردم.مردم ..


سپاس که شهرخوبان را فراموش نمی کنید و ممنون که همیشه هستید حتی اگر من نباشم

بابت همه پیامهایتان در خصوصی و ..ممنون بابت همه چیز ممنون

ممنون که هستید درود برشما

با احترام و ارادت محمدساعدی


  • ۹۴/۱۲/۱۲
  • محمد ساعدی

نظرات (۲)

سلام اقای محمد ساعدی و دوستان اگه ممکنه بدون شوخی جواب بدید.شرمنده اگه زیاده و بی رودربایسی...
دختر هستم 21 ساله..8 ماه پیش با کسی آشنا شدم و بی شناخت نامزد کردم و نمیخام وارد جزییات بشم ک چرا تصمیم عجولانه گرفتم و خانواده ام هم فریب حرفای دروغین اونارو خوردن و ...و بنا به اصرار خانواده پسر قبول کردن صیغه محرمیت باشیم و یه ماه بعد عقد کنیم..نامزدم 22 ساله بود و مثل همه آقایونی که یه سری "قول هایی از جمله "من بعده ازدواج رفیق بازی نمیکنم و مشروب نمیخورم و...داد " همونطور ک حرف باد هواست دو هفته بعده نامزدی رفیق بازیاش شروع شد و یکی دوماه بعد هم چت با دختر توی فضای مجازی ک به طور اتفاقی متوجه بودم.متاسفانه ما رابطه داشتیم(خانواده اجازه دادن )و اوایل چون خیلی خوب بودیم و منم ک عاشقش بودم واون هم به ظاهر بود, خیالم راحت بود و حرف زده بودیم ک یه ماه بعد عقد کنیم ,"طی روابطمون بکارتمو زد" و بعده یه ماه به عمق فاجعه پی بردم!! اونم همش حرف جدایی میزد بی دلیل..! یه بار میگفت تفاهم نداریم یه بار میکفت گیر میدی یه بار..ولی همش بهونه بود..خلاصه با نامردی ولم کرد و هرکی باهاش حرف میزد میگفت نمیتونه زندگی کنه.حتی پیش مشاور هم رفتیم (مشاور گفت این ادم به پختگی نرسیدع و زود جدا شو ولی چون کار از کار گذشته بود من نخاستم جداشم).. من و خانوادمم داغون شدیم(متوجه شدن ک دختریمو گرفت هم خانوادم هم خانوادش ,ولی بیشرفا هیچکاری نکردن) چون عقد دایم نبودیم شکایت هم نشد کنیم و ابروریزی میشد..چند ماه حالم خراب بود (قرص و دارو و ..) اون نامرد هم چند بار سمتم برگشت و گفت پشیمونه ولی گفتم نه و برو...سوالم اینه اگه یه روز بخام ازدواج کنم به همسرم بگم دختریمو توی نامزدی از دست دادم ک فقط چند ماه صیغه بودیم بعدا سرکوفت نمیزنه..؟ دوس ندارم بدوزم چون کار خلاف شرع نکردم که بخوام پنهون کنم و یه جوراییی با خودم لج کردم .ولی یکم از اینده میترسم(باتوحه به اینکه اقایون اول ادعا روشنفکری دارن و بعدش...و اینکه به همه مردها کلا بدبین شدم نمیدونم کی راست میگه کی دروغ..
ممنون از جواباتون بازم ببخشید طولانی شد
پاسخ:
سیما بانو .چقدر شما ها ساده اید .تو فریب کاری نکن اگرچه قطعا نخواهند گذاشت . چقدر اوضاع مهوع شده .از دست این جوانان هوسباز چه زندگیهایی به باد فنا می رود
هرکسی می تواند ادا در بیاورد عمده مشکلاتی که امروز باعث شده بخشی ازمردم که دچار احساسات هیجانی می شوند مورد تعدی جان ومال و ناموس قرار گیرند و چه شیادانی از اندوخته های مردم به مال و منال رسیدن و و چه کسانی دارایششان را به باد فنا دادن.شیادان بلدند از چه راهی وارد بشوند . اینکه چه میزان از مردم مظلوم کشور فدای شرکتهای هرمی شدند زکاوت بالای سر حلقه ها نبود تصمیمات هیجانی ما بود
 امید وارم دیگران درس بگیرند ونکنند . موفق باشید
انتخابات تمام شد ولی بحرانهای خطرناکی چون خشکسالی فراگیر ، بدهی ۵۴۰ هزار میلیارد تومانی دولت ، بی هنجاری حاصل از فلاکت وحشتناک ۸۰ درصد جامعه ، غارت گسترده و شکافی طبقاتی غیر قابل تصور ، بحرانهای منطقه یی غیر قابل حل همچنان زنده و پار جاست و بزودی ما اهالی شریف ایران در تعطیلات رخوت زده و پرملال نوروزی غرق خواهیم شد ، دولت ، مجلس ، همه نهادهای حاکمیت و از همه دردناک ترنخبگان و مردم در این تعطیلات فراموش خواهند با چه بحرانهای مرگباری سر و کار دارند و همه ترجیح می دهند باور کنند در بوستان زندگی شان هیچ خاری وجود ندارد ، با این ملت و حاکمیت هیچ بحرانی حل نمی شود بلکه روز به روز فربه تر و به نقطه بی بازگشت خواهد رسید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی