شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

وفای به عهد

  یالطیف

همراهان سلام با تبریک عید سعید غدیر به تمام شیعیان جهان وایران وشما خوبان عارضم که:

این پست رابه چند بخش تقسیم وتقدیم می کنم

بخش نخست : اینکه از قدیم الایام رسم براین بوده که خانواده های ایران وصلت فرخنده خودرا با ایام فرخنده به جشن بنشینند سنت نیکویی است وخداوند خیردهاد به کسانی که سنن نیکورا پاس می دارند .این ماه قمری و ایام نیکویش به خصوص اعیاد قربان وغدیر این فرصت را به زوجهای جوان داد تا جشن عروسی و جشن عقد خود رادر این ایام برگزار کنند وکردندو زهی سعادت .خداوند بزرگ را شاکریم که فرصت حضور در یک جشن عقد و چندجشن عروسی را نصیبمان کرد و برخورد فرض می دانم به تمام زوجهایی که

که زندگی مشترکشان را به جشن نشسته اند  شاد باش گفته وسعادت وسلامتی وثمره ی نیکو ازخداوند برایشان مسئلت نماییم  .

بخش ودوم : تودیع امام جمعه محترم مامونیه جناب حجت الاسلام علم الهدا وانتصاب جناب حجت الاسلام کریمی به امام جمعه مرکز شهرستان که برای جناب علم الهدا توفیق وسعادت وسلامت از خداوند بزرگ مسئلت می کنم وعرض خوش آمد بلند بالایی دارم برای حجت الاسلام جناب کریمی امام جمعه محترم شهرستان وآرزوی توفیق وسعادت سلامتی برای جناب ایشان .

وبخش سوم . بعد از برگزاری جشن قرانی گلهای فاطمی در سالن فرمانداری و چند شب شعر ازجمله شب شعر امام رضا (ع)در منزل جناب اقای صفری و..این بار شاهد مراسم زیبا ی شعر و موسیقی محلی در شهر پرندک بودیم اگر چه امسال توفیق حضور نداشتم و آنچه شنیدم از خوبی این جشن بود و لذت تماشای تصاویر زیبادر کانال اداره فخمیه فرهنگ وارشاد شهرستان خبرگزاریها و.بود.که ازجناب حاج احمدآقای جوانمرد رییس محترم اداره فخمیه فرهنگ وارشاد اسلامی   به سهم خود قدردان وسپاسمندم .

وبخش چهارم . با جناب دکتر روحانی رییس محترم بهداشت درمان وآموزش پزشکی سابق شهرستان

مکاتبه تلگرامی در گروه آلبوم زرندستان داشتم که ایشان ضمن خداحافظی شکوه های بسیاری از مدیران بهداشت استان داشتندئ که ازجمله آن می توانم به عدم جذب و نپرداختن حقوق چند ماهه و کم لطفیهای ونارواییهایی  که در این چند ساله بر ایشان روا داشته شده است کهدر فرصت مناسب به آن خواهم پرداخت  وبرای ایشان موفقیت وشادکامی وسربلندی آرزو می کنم وامید وارم با اخذ تخصص  ر سالهای آتی  شهرستان را فراموش نفرمایند

از تمام آنهایی که قبل از دکتر روحانی بیمارستان .اسیابک را دیده بودند و اکنون نیز می بینند وعلی رغم تمام آنچه بخشی ازآن به عرض رسید و بسیاری ناگفته ماند و درحال حاضر نیزکمبودهای فراوان این بیمارستان محسوس استدعا دارم که اعلام نظر بفرماییند که چه بود وچه شد

به این توضیح بسنده کنم که تمام ناملایمات به دکتر روحانی فقط برای بومی بودنش بود . اینکه ایشان مراسم تودیع داشتن یا نداشتن بیخبرم .با این وجود از تمام کسانی که از دکترروحانی حمایت کردن .از مدیران کنونی وسابق ازتمام نیکوکاران وخیران به سهم خودم وخانواده ام تشکر می کنم وبرای جناب کریمی  که از مدیران باسابقه در شبکه بهداشت شهرستان هستند واکنون جایگزین دکتر روحانی شدند سلامت و توفیق وسعادت آرزو مندم .

وبخش پنجم .توفیق  سعادت وسلامت برای تمام خادمین  و هدایت یافتن غیر خادمین در تمام حوزه هااز.فرهنگ واقتصاد وصنعت و بهداشت .تا امنیت و.. را از خداوند منان مسئلت دارم

آنچه گفتیم ذره ای از بسیار بود. بخاطر اطناب و طولانی شدن این پست پوزش خواهم ارادتمند محمدساعدی


  • ۹۵/۰۶/۳۱
  • محمد ساعدی

نظرات (۳)

سلام دوستان شهر خوبان و آقای محمد ساعدی
خانم هستم 31 ساله که دوساله از همسرم جدا شدم بعد از جدایی خواستگار زمان مجردیم دوباره سرو کله ش پیدا شد و گفت اینبار نمیخوام از دستت بدم از خودم تعریف نمیکنم ولی کسانی که منو میشناسن میدونن که با هر کی ازدواج کنم طرف حتما خوشبخت میشه منم تصمیم گرفتم اینبار به ایشون جواب مثبت بدم ولی مشکل بزرگ خانوادش بود که مخالفت صددرصد کردن و گفتن با ازدواج با من آبروی خانوادگیشون میره چون من مطلقه بودم اونم بی گناهه بی گناه دوسال منتظر موندم که شاید بتونه راضیشون کنه و توی این مدت به همه خواستگارام جواب رد دادم کلا این آقارو سه بار دیدم اون شمال زندگی میکنه و من کرج ولی به پاش نشستم اواخر دیگه بهم زنگ نمیزنه شاید هفته ای یبار دیگه مثل قبل باهام رفتار نمیکنه یبارم تلگرامشو هک کردم دیدم با چندین دختر همزمان دوسته با این حال میگفت فقط منو واسه ازدواج میخواد الان واسم خواستگار اومده بهش گفتم گفت ازدواج کن ولی خیلی ناراحت شد از طرفی هم گفت بازم با خانوادش حرف میزنه ولی میدونه که جوابشون منفیه اون آقا 33 ساله هستن مگه میشه یه آدم از خودش هیچ اراده ای نداشته نباشه ؟ حالا موندم که چکار کنم بازم منتظر بمونم یا به این خواستگارم جوابه مثبت بدم ؟ از نظر مالی این آقا اوکی هست و خواستگارم نه، ولی من دنبال زندگی کردن هستم و از طرفی هرکاری میکنم نمیتونم اون آقارو فراموش کنم و برم با کس دیگه ازدواج کنم توی بد شرایطی هستم قدرت تصمیم گیری ندارم لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام بر شما اما..اونا و اقایونی مانند ایشان مرد زندگی نخواهند بود .به زندگیت برس و بیشتر از اینها مراقب وجود خودت به عنوان مادر اینده باش همین
پارسال زمستان دوستی مهربانی کرد و صد کیلو برنج برای ما از شمال خرید و آورد. با اصرار زیاد کیلویی هشت هزار و پانصد از ما گرفت. همین امروز برنج کیلویی هفده هزار تومان در تهران خرید و فروش می شود. قیمت گوشت، مرغ و دیگر مواد غذایی مورد نیاز هم مدام افزایش می یابد.
حداقل رئیس دولت قبلی آدرس کوچه فرنگی ارزان را به دروغ در محله اش می داد ولی دولت روحانی به ما محلی که می توانیم کاهش تورم را حس کنیم نمی دهد و هر ماه که مدام بانک ها خبرمان می دهند که چقدر هزینه کرده ایم می فهمیم حقوق مان دارد آب می شود و جوابگوی نیازهایمان نیست.آن ها که حقوق های نجومی و املاک نجومی تر می دهند و می گیرند، رانت خواران عزیز، بورژواهای عزیز و گرامی مستغلات ،غارتگران، زمین خواران، کوه خواران و... سوار بر پورشه، بی ام و، بنز و ... و نشسته در خانه های اشرافی چه می فهمند پدر و مادرها سر برج چطور دو دوتا می کنند تا درآمدشان جوابگوی خرج و برج شان بشود. چند جا کار می کنند و باز به پای مخارج نمی رسند و یک بیماری می تواند از هستی ساقط شان کند.
دیروز وقتی از جوانان می شنوم که برای ادامه تحصیل متکی به کمک والدین شان اند و چه عذاب وجدانی حس می کنند از درد و زخم به خودم پیچیدم. فرق زمین تا آسمان فقرا و ثروتمندان ما را برای اعتراض در سال 57 به خیابان ها کشاند.
از برکت ارزش مداران امروز فاصله طبقاتی به مرز کهکشان ها رسیده است. چطور می توانند هفته دفاع مقدس را گرامی بدارند وقتی از یاد بردند از مناطق فقیرنشین جبهه ها پر شد و کوچه و پس کوچه های فقر زده پر از نام شهید شدند. کسانی که از همان مناطق برخاسته اند غرق ثروت و قدرت اسم بچه های پاپتی، کارگر و ... که می آید کهیر می زنند. پر از نفرت می شوند. نمی خواهند یاد گذشته ای بیفتند که در خانه های تو سری خورده زندگی می کردند که یه نمه باران می زد سقف تو سرشان چکه می زد.
امروز به جای همه آقایان که بردند و خوردند احساس شرمساری به من دست می دهد. نمی دانم جواب جوانانی را که با هوش و سخت کوشی در بهترین دانشگاه درس می خوانند ولی احساس می کنند بی آینده اند چه طور بدهم. چقدر می شود امید داد ...
لعنت بر شمایان که نه تنها دیروز و امروز را از همه جز خودتان گرفتید بلکه حتی امید به آینده را غیر ممکن کردید
  • هیأت رزمندگان اسلام زرندیه(هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)
  • سلام علیکم
    استاد ارجمند ساعدی
    از اینکه خیلی دیر به دیر به اصطلاح سراغ شما می آیم فقط تلگرام است و بس.
    ما در هفته ای که گذشت سه برنامه بزرگ برگزار نمودیم که خواستم از این طریق به سمع و نظر خوانندگان محترم شما و همچنین شما بزرگوار برسانم
    1- دعای عرفه با همکاری اداره اوقاف و آستان مقدس امامزاده سیدمنصور با نوای دلنشین کربلایی ابوالفضل مسگرلو
    2- عید سعید غدیرخم باز هم با همکاری اداره اوقاف و آستان مقدس امامزاده سید منصور با سخنرانی حجت الاسلام کلاته و مداحی برادر رحیمی که با نورافشانی همراه بود
    3- به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز این هیأت با دعوت رسمی از سردار ارجمند مرتضی صفاری فرماندهی محترم دانشکده افسری دانشگاه امام حسین علیه السلام که با همکاری بسیج مسجد صاحب الزمان (عج) همراه بود در اول مهر برگزار گردید
    با احترام
    مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام مأمونیه
    پاسخ:
    سلام علیکم بله بسیار عالی بودند ووصفشان را شنیدیم مخصوصا برگزاری دعا عرفه در صحن حضرت امامزاده منصور سلام الله دستتان درد نکند همینکه گاها افتخار حضور می دهید سپاسگزارم وخداوند توفیقاتتان را روز افزون نمایاد سعادتن بود خدمت برسم برای اینکه جشنی در منزل بستگان وشرکت در عروسی .جای شما خالی در این چند روزه نصیبم شده بود درود بر شما موففق پاینده باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی