شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

   یا لطیف

همراهان سلام و درود


 در تاریخ10/20سال جاری  جناب محمد کردی فرماندار دلیجان شد تا  جناب جعفر نخسین به سرپرستی فرمانداری شهرستان زرندیه منصوب گردد
. به جناب فرماندار پیشین خدا قوتی جانانه می گوییم و به جناب نخستین عرض خوش آمدقرایی دارم

جناب مهندس کردی را بافضای مجازی عهدی بودو  پاسخگو .جای تشکرفراوانی گذاشت واینکه چه کرد وچه میتوانست بکند ؟در این مقال نگنجد و اصلا وابدا هم  ورود نخواهم کرد .نه حوصله شما این مجال را به من می دهد ونه این حقیر صغیر راتوان بازگویی است.آنچه بود و گذشت وآنچه مانده است عیان و چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .؟.

به جناب نخستین خیر مقدم دوباره  می گویم وامید دارم  آنچه فرماندار پیشین وعده کرد ونشد و جناب نخستین ببینند و بجای آرند

با همه اینه.. دلخورم بد جوری هم دلخورم .متوقع بودم و بودیم . این توقع را نه ازجناب مهندس منصوری در کسوت نماینده محترم مجلس .چندمین ماهی است  که  نمایندگی مجلس را تجربه می کنند .که از شخص جناب مهندس زمانی قمی دارم . که جناب استاندار . مااز درد دگر نالیم تو درمان دگر آری ؟؟ این رسمش نبود ونیست ..

 آری ! بیشتر ازهمه از جناب استاندار گله مندم .که اگر برگردیم به ابتدای سال و وعده هایش را یکی شماره کنم که میتوانست جامعه عمل بپوشد که حتی رنگش را هم ندید .در خانه اگر کس است یک حرف بس است...

امید وارم جناب نخستین به عمق آنچه در صنعت وکشاورزی و به خصوص در صنعت می گذرد ورودکنندو کارخانجاتی که نیمه فعالند  ویا تعطیل و الله واکبر چه بگویم . اینکه کنار گذر جنوبی همچنان است که بود و خیا بان  دانشگاه آزاد وکمربندی شمالی سابق که از سال 88 چه پیشرفتی نموده !!! را به بعد واگذار کنم واین مبحث را ادامه می دهم ..


بیشتر

آئین تودیع و معارفه فرماندار زرندیه

صنایع درگیر مدیرانی است که مدبر نیستند

سوءمدیریت؛ ناقوس مرگ واحدهای تولیدی


  • ۹۵/۱۰/۲۵
  • محمد ساعدی

نظرات (۱)

با سلام

تعداد کامنتهای نظرات خیلی کم شده
پاسخ:
سلام محمد جان فکر می کنم از نمایش نظرات در صفحه اول است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی