شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 یا لطیف

همراهان سلام.

 

بازنگری در تقسیمات کشوری بر اساس توسعه اقتصادی انجام شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازنگری در تقسیمات کشوری باید بر اساس توسعه اقتصادی انجام شود، گفت: اگر این موضوع با رعایت شرایط کارشناسی شده و بر اساس خواسته های مردم در راستای توسعه اقتصادی کشور انجام شود، اقدام درستی است.
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۴
بازنگری در تقسیمات کشوری بر اساس توسعه اقتصادی انجام شود

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص تهیه لایحه تقسیمات کشوری توسط دولت و ارائه آن به مجلس در آینده، اظهار داشت: به طور کلی لازم است در تقسیمات کشوری تجدید نظر کنیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعریف برخی موضوعات مانند فرمانداری ویژه، شهرستان و مرکز استان نیز باید مشخص شود، بیان کرد: به ازای تغییراتی که در جمعیت استان ها ایجاد شده است، باید تغییراتی را ایجاد کنیم و مرز استان ها و شهرستان ها را مبتنی بر تعاریف جدید مشخص کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست های مردمی در زمینه تقسیمات کشوری بسیار فراوان است، ادامه داد: درخواست های مردمی برای ارتقاء مناطق خود به این دلیل است که امکانات به درستی توزیع نشده است و مردم می خواهند در قالب ارتقاء حوزه سکونت خود به امکانات مورد نیاز دست یابند.

مفتح با بیان اینکه اصل موضوع تقسیمات کشوری اگر مبتنی بر کارشناسی دقیق باشد، اقدام صحیحی است، متذکر شد: اگر این موضوع با رعایت شرایط کارشناسی شده و بر اساس خواسته های مردم در راستای توسعه اقتصادی کشور انجام شود، اقدام درستی است.

وی با بیان اینکه باید توسعه اقتصادی کشور به عنوان زیر ساخت تقسیمات کشوری باشد و بر آن اساس انجام شود، گفت: مجلس باید بر اساس توسعه اقتصادی کشور توازن منطقه ای بر مینای آمایش سرزمینی انجام شود، در تسهیل کار مردم و ارتقاء مناطق، موثر باشد./

مرتبط


  • ۹۵/۰۳/۱۲
  • محمد ساعدی

نظرات (۴)

سلام بر آقای ساعدی و دوستان
من پسری ۲۷ ساله هستم که شرایط ازدواج دارم و مدتیه که دنبال دختر خانومی هستم که با من متناسب باشن و ملاک های هم دیگه رو برای ازدواج داشته باشیم. بنده خودم تا کنکون با هیچ خانومی رابطه نداشتم چون به روابط خارج از چارچوب ازدواج معتقد نیستم و یکی از ملاک هایم برای انتخاب همسر همینه که اون خانوم هم مثل من رابطه ی قبلی ای نداشته باشه.
بنده تا حالا با سه خانم اونقدری مشابهت فکری و اخلاقی داشتم که باهاشون وارد مذاکرات جدی تر ازدواج شدم و همه چیز خوب پیش میره تا جایی که من به خانوما میگم برای اثبات این که تا حالا با کسی نبودن ازشون تست بکارت میخوام. تا به این مرحله میرسه خانم از من عصبانی میشه و بد از نثار کردن کلی بد و بیراه به بنده ختم کل داستان رو اعلام میکنه. حالا سوال من اینه که با وجود این که همه میدونیم تعداد زیادی خانم توی ایران راجع به بکارتشون دروغ میگن و [...] یا یکم باهوش ترن و کارهایی میکنن که قابل اثبات نیست رابطه نداشتنشون. و خب میگن قبل ازدواج دو تا چشم هم برای قرض کن و بعدش چشات رو کمی ببند. خب پس کجای این درخاست من راجع به اثبات ادعا مبنی بر رابطه نداشتن غیر منطقی به نظر میاد؟ چرا خانم ها اینقدر با قضیه تست بکارت سخت برخورد میکنن؟ خب من که خواستگارم وقتی شناخت و اعتماد کامل نسبت به خانم ندارم چجور میتونم به حرفش اعتماد کنم که از قبل رابطه نداشته؟
امروز فکر کردم شاید بتونم جوابی برای مشکلم بگیرم.
در آخر بگم بنده مشکلی ندارم با کسانی که اعتقادشون با من فرق داره و دخالتی هم در زندگیشون ندارم و توهین هم نمیکنم. اونا به یه سبک زندگی اعتقاد دارن و میتونن با آدمایی که مشابهشون فکر میکنن خوشبخت بشن. منم دنبال کسی هستم که مشابهم فکر کنه و خیلی صادقانه راجع به انتظاراتم حرف میزنم و بکارت هم تنها معیارم برای ازدواج نیست ولی متاسفانه ظاهرا تنها معیار مشکل سازمه. با تمام این توضیحات از دکترها خواهش میکنم توهین نکنن به این اعتقادات من. کلا چیز خوبیه اگه یاد بگیریم به اعتقادات کسی توهین نکنیم تا وقتی که اعتقاداتش مربوط به زندگی شخصی خودش میشه و کاری به کار ما نداره.
مرسی از وقتی که برای جواب دادن به مشکل من میذارین

هیس !میخواهم ازاحوال وطن بنویسم/
از فروشِ بدن و قیمتِ تَــــن بنویسم/

چهره ی ملتمسِ کودکِ آدااامس فروش!/
یـا که از بیوه زن و ناله زدن بنویسم/

لکنت افتاده دراین قسمتِ شعرم چ چطور/
از هزاران مِ مِ ملیارد تومن بنویسم!؟!/
.
سفره ی خالی و یک عمر فقط دربدری/
از پدر بودن و... شرمنده شدن بنویسم/

آه از حق خوری و درد سرودن چندی ست/
مــــنِ شاعر شدم اینجا قَدِغن... بنویسم؟/

قَدِ غن گشته دگـــر درد سُرایی نکنم/
بروم از لب و ابــرو و دهن بنویسم .../

کنعان محمدی

  • رهپویان راه ولایت
  • با سلام
    برای آگاهی از فعالیت بسیجیان زرندیه میتوانید به وبگاه عقیدتی زرندیه مراجعه فرمایید
    لبیک یا زینب
    کسب درآمد از پاپ اپ
    nexpop.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی