شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰
کمپ?ن عشاق محمد(ص)اغا

من عاشق محمد هستم....

       من عاشق انسان? هستم که عاشق همه بود

            که دلش م? گرفت اگر دل ?ک مورچه م? شکست        

                     و اشک م? ر?خت اگر کودک? زم?ن م? خورد

   من عاشق محمد هستم

       انسان? که دست ها?ش م?وه ها? ملکوت را م? چ?د

                    و آغوشش معنا? همه مهربان? ها? عالم بود

                         نان را م? بوس?د و م? خورد

                               و آب را آ??نه م? کرد و م? نوش?د

  من عاشق محمد هستم...

                چون محمد، حق?قت عشق و عاشق و معشوق است......

اغازز به کار کمپ?ن جهان? "عشاق محمد" صل? الله عل?ه و آله و سلم

 هم ترور?ست هم توه?ن به مقدسات محکوم است.

من شارل? ........ن?ستم

من از ترور?ست متنفرم چه کودک نوپا?? در غزه باشد چه دانشمند هسته ا? در ا?ران.

من از ترور?ست متنفرم چه مردم ب? پناه ش?عه در کافه ا? ب? ستاره در لبنان مظلوم وچه در هتل پر ستاره در ابو ذب? در خون خو?ش بغلتند

من از ترور?سم متنفرم چه در پار?س باشد و چه اند?شمندان و دانشمندان در تهران

من از ترور?سم متنفرم چه در آن 72نفر از بهتر?ن انسانها در حزب جمهور? اسلام? باشد و?ا عماد مغن?ه در هرکحا? دن?ا

من شارل?.....ن?ستم

من از قاتلان عل? ناج? کار?کاتورست مسلمان فلسط?ن تا قاتلان کودکان غزه به ?ک اندازه متنفرم .

وبرا?م دن?ا? بدون ترور?ست ا?ده آل تر?ن دن?است

من از اهانت کنندگان به مقدسات به ?ک اندازه متنفرم چه البغداد? و الظواهر? باشندچه کانون موهن?ن به مقدسات در لندن وپار?س و هرکجا که م?خواهند باشند باشند.

من رسول مهرو عطوفت عشق محمد (ص)را دوست دارم ع?س? (س)را دوست دارم موس? کل?م الله (س)را دوستدارم من عاشق صلحم از سلمان رشد? ب?زارمپس شارل? ن?ستم

 من مسلمانم وش?عه ام من شارل? ن?ستم!

 

 

« نه من شارل? ن?ستم » چون کس? که به مقدسات  د?گران توه?ن م? کند و خدا و پ?امبرانش را به تمسخر م? گ?رد د?گر حت? به قوان?ن  اروپا?? ن?ز ارج نم? گذارد. شعارها? وحدت مل? م? دهد اما خال? از محتوا? عدالت و انصاف است  و حاضر ن?ست ادغام نسل ها? سوم و چهارم مهاجران در جامعه اش را بپذ?رد. اعراب از آن انتقاد م? کنند که چرا اروپا سالهاست گروه ها? طرفدار خشونت را در دامن خود پرورش م? دهد و از سو? د?گر به صورت? قدرت? اشغالگر به سرزم?ن ها? ما م? آ?د. چگونه است که اروپا از اشغالگران اسرا??ل? ب? ترد?د حما?ت م? کند. تا آنجا که بن?ام?ن نتان?اهو جسارت پ?دا کرده و از ?هود?ان فرانسه دعوت م? کند به فلسط?ن اشغال? ب?ا?ند و بعد خودش عل?ه ترور?سم تظاهرات م? کند حال آنکه او بزرگ تر?ن ترور?سم خاورم?انه که دن?است.

«من شارل? هستم » به شرط? که آزاد? ب?ان معنا? واقع? خودش را داشته باشد و «شارل? ن?ستم » وقت? که توج?ه کننده تبع?ض و خشونت ها? جد?د باشم.

من از ترور?سم ب?زارم وبا ترور?سم در جنگم. چه با اسم نتان?اهوباشد چه رجو? چه البغداد? باشد چه عمرچچن?  وچه ر?گ? باشد چه قاسملو هرکه م? خواهد باشدمن از اومتقرم وبا او درجنگ. من مسلمانم من ش?عه ام.من شارل? ...ن?ستم اگر رجو? نتان?اهو اردغان قاسملو ....شارل? باشند من ن?ستم که اگر باشم به انسان?ت جفا کرده ام .

 

 

I love Mohammad "P.B.U.H"

 

I hate terrorism.

 

I condemn insulting the holy prophets.
 
من عاشق محمدم
از تروریسم متنفرم
توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم.
أنا أحب محمد صلی الله علیه و آله
أنا اکره الأرهاب 
أنا ادین الأهانة على الأنبیاء  کلهم

مطالب مرتبط:انتشار تصاو?ر هولناک از قتل عام مسلمانان توسط بو کوحرام در ن?جر?ه

             من ?ک مسلمان زخم خورده از شارل? هستم...

           شارل? ابدو بارد?گر کار?کاتور موهن منتشرکرد

          حمله شد?د اللحن ?ک روزنامه سعود? به ر??س جمهور ا?ران

       چرا ترور?ستها زنده دستگ?ر نشدند

 

  • ۹۳/۱۰/۲۵
  • محمد ساعدی

نظرات (۲)

  • **ر?حانه**
  • اللهم صل عل? محمد و آل محمد
    سْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
    یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
    هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی