شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یا لطیف

صادق را در اولین سالهای شروع انقلاب شناختم وبرای او در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری هرچه را که در توان داشتم گذاشتم دکترسید صادق طباطبایی مردی که همیشه دوستش خواهم داشت .در این بارهخواهم نوشت .واین دومین وعده من است 1--مرحوم مشفق کاشانی 2--سید صادق طباطبایی

برای هردو آنها رحمت وغفران اللهی مسئلت دارم


باکمال تاثر مطلع شدیم حاج علی شارقی بعد از تصادف و به سربردن چند روز درکما دعوت حق را لبیک گفت .از خداوند بزرگ میخواهم این مرد مهربان کوشا که درکسوت بنایی خدمات قابل ستایشی به شهر وشهرستان کرد واز جمله استادکاران ساختمانی بود که اکثر کارگرانش را در تابستانها از دانش آموزان رده سنی دبیرستان انتخاب می کرد و صراحتا معتقدبود که با استفاده ازآنها زمینه کمک به خانواده هایشان رافراهم می کند .

خدایش رحمت کناد و به خانوادههای داغدیده وعزادار ش صبر و اجر عنایت فرمایدآمین

  • ۹۳/۱۲/۰۲
  • محمد ساعدی

نظرات (۵)

امروز یک وبلاگ دیگر به مسلخ فیلترینگ رفت.وبلاگ جوان و کم بازدید شهر زاویه به نام (آگاهی آزادی آبادانی) به دلایل نامعلوم برای چهارمین بار پیاپی فیلتر شد. نویسنده این وبلاگ غالبا عکسهایی از مناظر طبیعت منتشر میکرد و گاهی از خبرگزاری های داخلی نقل قولهای کوتاهی می‌نوشت.
خداروشکر غائله خوابید.
  • خبرنگار آزاد
  • با سلام حضور جناب آقای محمد
    حق با شماست. اما قبلا دانشگاه آزاد، قبل از آغاز دوره ریاست آقای دکتر گندمکار از نویسنده وبلاگ انتقادی رادیو ساوه شکایت کرده بود که به دوره مدیریت جناب دکتر پرویز و نفوذ آقای م.ع  در هیأت رئیسه وقت دانشگاه بازمیگردد و آقای گندمکار به عنوان شخصیت حقوقی انصراف داده است که باز به قول شما آن شکایت، تحت تاثیر همان عنصر نامطلوب صورت گرفته بود همانطور که ایشان کل ساوه را به ارائه شکایت به دادگاه تحریک کرده بود و کاملا هم موفق شد رادیوساوه را در نطفه خفه کند. در مدیریت قوی دکتر جوادی هم تردیدی نیست.
    موفق باشید.
    خدمت خوانندگان محترم عرض سلام دارم
    بنده به عنوان کسی که با اخلاق ومنش دکتر گندمکار و خط مشی ایشان کاملا آشنایی دارم احتمال میدهم که ایشان سهوا از این وبلاگ شکایت کرده باشند.اولا هیچ مطلبی درمورد جناب دکتر در آن وبلاگ قید نشده بود وثانیا با توجه به شخصیت فرهنگی ایشان که استاد نمونه وبه تمام معنا هستند بسیار بسیار بعید به نظر میرسد که دست به چنین کاری بزنند برعکس ایشان کسی هستند که به عنوان شخصیت دانشگاهی و نه سیاسی قلبا به دنبال گسترش نشریات و وبلاگ های شهر بوده اند. متاسفم برای کسی که حتی یک فرد محترم دانشگاهی مثل دکترگندمکار را بازیچه اغراض شوم خود کرده.امیدواریم مسئولین شهر برخورد مناسبی با این عنصر نامطلوب داشته باشند و دکتر جوادی که شخص بسیار تلاشگر و زحمتکشی برای شهرمان بوده اند درمورد برخی از اطرافیان خود تجدید نظری جدی داشته باشند.
  • خبرنگار آزاد
  • با سلام حضور دوستان عزیز
    به دنبال انصراف خانم دکتر میرگلوبیات نماینده ساوه از ادامه شکایت علیه نویسنده رادیو ساوه دکتر کامران جوادی شهردار ساوه و دکتر مجید گندمکار رئیس دانشگاه آزاد ساوه نیز با ارسال نامه های جداگانه به دادستانی ساوه از ادامه شکایت علیه نویسنده رادیو ساوه انصراف داده اند که جای تقدیر دارد. اگر چه شخصی به نام (مصطفی.الف) مخالف این انصرافات بوده و در گفتگوهای مفصل با اعضای شورای شهر ساوه از آنها خواسته شکایت خود را تا سرکوبی کامل نویسنده وبلاگ انتقادی رادیو ساوه ادامه دهند.
    منتظر اخبار و اطلاعات بعدی ما باشید که متعاقبا اعلام خواهد شد. اکنون مردم هوشیار ساوه منتظر تصمیم شجاعانه شخص دادستان ساوه هستند برای رفع فیلتر از این وبلاگ پر خواننده و مورد اعتماد افکار عمومی.
    خوشبختانه  اکنون شاهدیم که درخواستهای مردمی برای رفع فیلتر از رادیوساوه به صفحات فیسبوک ساوه ایها هم کشیده شده و امید است بار دیگر روزنه ای برای انتشار انتقادات تند و بی پروا با رعایت حرمت و شخصیت افراد ایجاد شود. توضیحات تکمیلی را ارائه خواهیم کرد. نویسنده رادیو ساوه به یکی از دوستان مطبوعاتی اش قول داده که در صورت رفع فیلتر بلافاصله کارش را ادامه خواهد داد.
    یا علی مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی