شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یا لطیف

54e0441c0f2c4lvb.jpg

خدایا !! به عدد قطرات بارانی که بر ما فرو فرستادی شکر

خدایا برای سپید پوش کردن زمینهایمان با نعمت زیبای برف  شکر

خدایا توخود می دانی اوضاع آب در شهرستان ما مانند اوضاع ورزش .خوب نیست.!!!

خدایا نگرانی از نیامد برف و باران بر نگرانی افتتاح نشدن بیمارستان امام رضا (ع)وساختمان اداره ارشاد ودرست نشدن ورودی شهرها و..بیش از پیش آزارمان می داد .خدایا تو فراموشمان نکن

سرزمینهامان را آباد ودشتهامان سر سبز و رودخانه هامان را پرآب وسدهامان را از آب زلال سر شار کن

ای مهربانترین مهربانان

بگذار خیال کنند ما نمی فهمیم ما نمی دانیم ولی تو می دانی که ما از جیک وبوک اوضاع با خبریم

همین که تو بدانی که ما می دانیم کافی است شاید ..باد بگوششان برساند این دانستن مارا  !!!!

مرتبط:

برداشت آب در 317 دشت ایران ممنوع شد

درست می بینید؛ این سد است

  • ۹۳/۱۲/۰۴
  • محمد ساعدی

نظرات (۷)

چرا دولت اینقدر داد و فریاد بی ربط می زند و اینقدر ژست عدالتخواهی می گیرد؟!
واقعا کارکنان خود دولت که حقوقشان توسط دولت پرداخت می شود و مبلغ آنرا کاملا می داند، مثلا: اعضای هیات علمی دانشگاه های زیرمجموعه ی وزارت علوم و وزارت بهداشت، قضات، مدیران ارشد و میانی، کارمندان سازمانها و شرکت های با درآمد بالا مانند شرکت نفت، که درآمد ماهانه بالای پنج میلیون تومان دارند،آیا نیاز به یارانه دارند؟ چرا این افراد یارانه شان قطع نمی شود؟
از طرفی: پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، وکلا، افرادی که دارای دفتر اسناد رسمی و دفتر ازدواج هستند، تجار، افرادی که سالانه بر اساس خوداظهاری ده ها و یا صدها میلیون تومان مالیات می پردازند،کارخانه داران، افرادی که دارای محل کسبی هستند که فقط ملکیت آن چندین میلیارد ارزش دارد، کسانی که چندین ملک میلیاردی به اسمشان است و کسانیکه چندین خودروی بالای صد میلیونی دارند و همه ی اطلاعات آن به راحتی در اختیار دولت است، چرا یارانه شان قطع نمی شود؟
واقعا چرا دولت دارد با مردم بازی می کند؟ چرا با بیت المال بازی می کند؟ چرا در مملکتی که بیشتر بار آن بر دوش مستضعفان بوده و هست، مردم ضعیف نگه داشته شده را به مسخره گرفته است؟
پاسخ:
روزی تمام کارشناسنان و اقتصادانان به دولت گذشته التماس کردند برادر نکن مردم دشمن وتحریمات برایشان کافی است پدرشان را با گرانی بی حد واندازه در نیار  مگر گوش شنوایی بود برای خوشه بندی چند صدکارشناس استخدام کرد مردم را خوشه بندی کرد و ان افتضاحات. که میلیاردری در خوشه یک بود و بیچاره کارگری در خوشه3 . تمام درآمدها از هدفمندی مگر چندهزارمیلیارد در سال می شد؟چند هزار میلیارد رفت تو حساب مهندس بابک دکتر رحیمی .پرفسور مه آفرید خسروی .مسلمان!! در بزرگترین بنگاه مالی مملکت یکک ارشناس دو ملیتی گذاشتند!! .پایه هدفمندی آنقدرکجه که حتما باید از نو خراب بشود که نه دیگر مردم تحملش را دارند و نه اوضاع اقتصادی با این قیمت نفت اجازه می دهد .حتما سخنان حضرت آیت الله لاریجانی را بخوان تا بدانی اوضاع چگونه بود؟ و چگونه باید بشود. درضمن مگر مجلس تمام پرداختها و ذریافتها را مدون نکرده .حافظه مان نباید اینقدر ضعیف باشد. مگر خانم وزیر همان دولت نگفت زین اسب وکرم حلزون و بوتاکس وماشینهای میلیاردی بجای دارو برای بیماران خاص وارد می شود . مجلس باید دست بکار بشود ولی واقعا از این مجلس می شود انتظار داشت؟


سلام بر جناب محمد ساعدی . ارتقای وبلاگ شما را به وب تبریک می گویم و /م.ع.چ. 5 اسفند 1393

پاسخ:
سلام استاد ممنون از حضورتان .ما هم قالب جدید وزیبای زرندستان را تبریک می گوییم .و امیدوارم که همچون گذشته  لطفتان شامل حال شهرخوبان شود واز شعرتان وپیام فاخرتان با موضوع اوس.د علی شارق هم صمیمانه تشکر میکنم   وظرف چند روزآینده به آن خواهم پرداخت
  • انجمن وبلاگ نویسان ساوه و زرندیه
  • انجمن وبلاگ نویسان ساوه و زرندیه چشم به راه متولد شدن...

    به نظر شما باید چه اقداماتی برای تشکیل این انجمن انجام دهیم؟!

    پاسخ:
    این موضوع بماند برای سال بعد
    جناب ساعدی شما یکی ازاعضای وبنگاران استان قم هستید؟ومقاله حلقه مفقودهمئیریت جهادی در...
     شعر
     بیا  ساقیا می به پیمانه کن
    وعقلم بیافزای و دیوانه کن
    که دیوانگی اول عاشقی ست
    به یک جرعه می در دلم خانه کن
    که کلا کپی کردم ودر صورتیکه از شما باشد در اینستاگرام قرارخواهم داد
    لطفا جواب بدهید چرا قم؟
    پاسخ:
    سلام محمد آقا
    ظاهرا ازیک سرویس استفاده می کنیم این شعر رافرستاده بودم همراه با نوشته مدیریت جهادی ... و برای چرا قمت هم هزارتا جواب دارم .درقم کثرت وبنگاری و فرهنگ وبنگاری بیشتر از این جا مراعات می شود خوشبختانه وسعت دنیای مجازی به گونه ای است که من از بینشان هم اندیشانی داشته باشم وخوشبختانه از قم و خرم آباد اردبیل ساری رشت وکرمانشاه  و..دوستان زیادی دارم .
    متاسفانه چیزی از شعر بخاطرم نمانده و دفتر شعرم را دور انداختم بگذاریم همین شعرای بزرگوار در صحنه شعروشاعری بمانند وما دیگر وصله ناجوری نباشیم  و فعلاهم در انجمن وبنگاران قم هم نیستم
    برقرار باشید
  • طرفداران مهندس مصطفی احمدی
  • سلام و ممنون از لطف شما دوست عزیز
    طرفداران مهندس مصطفی احمدی در ساوه

    4mostafa.blogfa.com
    پاسخ:
    سلام علیکم
    علت تشکرتان را متوجه نشدم
    .لطفا بفرمایید ..زنده باشی طرفدار عزیز
  • انجمن وبلاگ نویسان ساوه و زرندیه
  • خدایا کاش مسئولین فرهنگی قطره ای از بوجه فرهنگی شهرستان را خرج تشکیل انجمن وبلاگ نویسان میکردند.خدایا کاش مسئولین فرهنگی شهرستان میدانستند که نمیتوان با فیلتر کردن وبلاگها فرهنگ سازی کرد. واینکه در عصر ارتباطات همه مردم همه چیز را میدانند و فریب دادن افکار عمومی کاری بسیار دشوارتر از سرکوب مردم است.
    سلام
    به ماهم سربزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی