شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یالطیف


نُستالُژی کتاب های دبستان و دبیرستان

 
بوی ماه مهر، ماه مهربان

و آموزگاران و دبیران
همه ی کسانی که به مدرسه رفته اند، یاد و خاطره هایِ شیرین و گاه
نیمه شیرین از مدرسه و کتاب های درسی دارند.
شما دوستانِ زرند و خرقان، آیا نمی خواهید، خاطراتِ خود را از

مدرسه و همشاگردی ها و آموزگارانِ خود، برای ما بنویسید و بفرستید

تا در وب زرندستان، به نام خودتان، درج کنیم ؟! .
و

یکی از اتفاقاتی که آدمی را به وجد می آورد موفقیت یک همشهری و در کل یک هم وطن است امشب سرکارخانم یکه تاز را زیارت کردم و بعد از احوالپرسی از چاپ کتابش گفت وباور کنید که دیگر




چیزی را نشنیدم اصلا یادم نیست حضورا تبریک گفتم یا نه .یا حتی خدا حافظی کردم یا نه. هرچه بودگذشت.

ولی اینجا .سعی میکنم تلافی کنم وضمن ابراز خوشحالی از چاپ کتاب سمیرای دیار این اتفاق نیکو را به بانو شعر زرند سرکار خانم یکه تاز تبریک  بگویم و بر ادعای پیشین خود که سمیرای یکه تاز در ادبیات فارسی حقی بیش از اینها دارد اصرار دارم . موفق باشید سرکارحانم یکه تاز

.توضیح:

با عنایت پروردگار متعال 

اولین مجموعه شعر باعنوان "شایدیک روز عاشق شوم"توسط انتشارات شاملو منتشر شد.

اشعاراین مجموعه ی 64صفحه ای  مشتمل بر 37 اثر می باشد که 

در بر دارنده ی مضامین عاشقانه و آیینی است

  • ۹۳/۱۲/۰۶
  • محمد ساعدی

نظرات (۴)

سلام و عرض ادب

من همیشه شرمنده لطف و مهربونیاتون بودم

از اینکه همشهریهای خوب و فهیمی مثل شما دارم به خودم میبالم

باز هم سپاس و سپاس و دیگر هیچ...
پاسخ:
سلام بر سمیرا بانو..کمی انجام وظیفه بود
درود برشما فقط بفرمایید چگنه بیابیم تا بخوانیم

سلام
دوازده سال پیش من اول دبیرستانم را تموم کردم.امسال تابستون رو در کتابخونه گذراندم.چون تابستانها کتابخونه خیلی خیلی خلوته و درضمن وسط یه باغ قدیمی و  دنج.مشغول مطالعه بودم که یه دبیرستانی توجهم را جلب کرد.رفتم سرصحبت را باهاش باز کردم نگاهی به کتاب زبانی که داشت میخوند انداختم.تقریبا شکه شدم باور کردنش سخت بود با پیشرفت لحظه به لحظه دنیای علم همون کتابی که دوازده سال پیش به ما درس داده شده بود الان دست او بود.تا حالا به کاغذ بیکیفیت، تصاویر سیاه وسفید و مطالب عهد عتیق کتاب زبانهای مدارس توجه کردین. یکبار نگاه کنید و انصاف بدین واقعا این کتاب چطور میتونه دانش آموز را جذب بکنه.
پاسخ:
سلام علیکم .واقعا همینجوری .کاغذ نامرغوب و بعضا معلمان بد اخلاق و ..از مشکلات سیستم آموزشی کشور است و فعلا که صداهاو دعواهای سیاسی انقدر تو مملکت زیاده که صدا به صدا نمی رسد .خوش بحال بعضیا که تو این گیردار از آبهای گل آلود ماهی چاق و چله کارت هدیه وکمک از رحیمی...گیرشون آمده و ذره ای هم شرم نی کنند
سلام آقا ساعدی
این داستان وبلاگ رادیوساوه بالاخره به کجا رسید. نویسنده اش هنوز در زندانه یا نه؟ لطفا یه خبر دقیق به ما بدین. آخه چیزی در نشریات و سایتها نبود.
  • افزایش بازدید
  • سلام
    وبلاگ خیلی خوبی داری
    با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببرد که بهتر بشه
    24ip.ir
    حتما امتحان کن بازدهی خوبی داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی