شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۶
  • محمد ساعدی

نظرات (۳)

  • دکتر خسرو امیرحسینی
  • سلام : شعر بسیار زیبایی بود . دستتان درد نکند قلمتان همیشه فعال ودلتان همواره شاد باشد . مزید استحضار اعلام می دارد کتاب تاریخ ایل خلج که بیشتر افراد این ایل در ساوه وزرندیه ساکن هستند منتشر شد . اطلاع رسانی جناب عالی موجب امتنان خواده شد . ارادتمند شما امیرحسینی
    پاسخ:
    سلام جناب دکتر حتما این کار را خواهم کرد  مشرف فرمودید
  • مجموعه مذهبی فرهنگی دارالحسن علیه السلام
  • با عرض سلام و احترام خدمت شما. خداقوت. طاعات مقبول.
    مجموعه دارالحسن از هر قدمی که موجب رشد مذهبی و فرهنگی شهرستان بشود  دریغ نمیدارد و در این مسیر با تمام دوستان همدل و همزبان هستیم.
    در وب سایت مجموعه امکاناتی نظیر ارسال هرگونه فایل به ما ، عضویت افتخاری مرکزنیکوکاری و  ثبت نظرات و پیشنهادات  خود جهت ارایه بهتر خدمات عام المنفعه  و.. نیز می باشد. شما نیز می توانید نرم افزار اندروید مجموعه را که شامل آخرین اخبار و مطالب وب سایت مجموعه نیز می باشد را دریافت و بر گوشی خود نصب نمایید تا راحت تر و سریع تر با مجموعه در ارتباط باشید و همگی بتوانیم خدمات ارزنده ای را برای شهروند و شهرمان بجا بگذاریم.
    پاسخ:
    سلام علیکم موفق باشید 
  • روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه
  • سلام استاد
    در هنگام تشییع پیکر این شهدا همه حضور داشتند که جای تقدیر و تشکر داره.
    فقط من نمی دانم چرا برخی از وکلا و ساوجی ها و همه کسانی که برای یک وبلاگ نویس شمع روشن کرده بودند چرا برای این شهدا کامنت نمی گذارند چرا از این شهدا حرفی نمی زنند. و سکوت اختیار کردند. چرا در وصف این شهدا شعری نمی گویندمثلا:
    کجایید ای شهیدان خدایی             بلا جویان دشت کربلایی
    کجایید ای سبک بالان عاشق          پرنده تر زمرغان هوایی
    نمی دانم احساسشان از این تصویر چیست
    آقا فرید که شما می گویید پدر با فریاد فرزندش را برای نماز بیدار میکنه دستان فرزندان انقلاب را دیدی؟ بسته بود. چه جوابی داری؟ اینها را چه کسی با زور به جبهه بده چه کسی به آنها گفته نماز شب بخوانند؟؟؟
    آقای روانبخش درسته یاد باد آن روزگاران یاد باد. روزگاری که بچه های ما زیر باران گلوله دشمن بودند روی میدان مین بودند. و پرپر شدند یاد باد آن روزگاران یاد باد.
    استاد شرمنده جسارت کردم اما لازم و واجب بود.
    با تشکر
    روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی