شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یا لطیف 


چند روز پیش به علت بیماری به پزشک محترم که از قضا از دوستان است مراجعه کردم .و خانم محترمی در مطب بود که با منشی این پزشک عزیز در حال بحث بودند بیمار معتقد بود دیدن برگه آزمایش نیاز به پرداخت حق ویزیت ندارد وخانم منشی در حال اثبات این مطلب که نوشتن آزمایش که چیزی نیست اصل دیدن نتجه آزمایش است که باید دارو و درمان  نوشته شود  ومعاینه ای صورت گیرد. و بیمار متقاعد شد ..

.اینکه  برای دیدن نتیجه آزامیش باید حق وزیت داد را به جناب دکتر روحانی عزیز می سپاریم که گاها سری به خانه حقیر من (شهر خوبان)می زنند. ولی دردناک ترین حرف را مادر دختر هشت ساله ای به من زد که دخترش دچار سانحه ای شده بود و دکتر صراحتا فرمود بود : من که با سه هزار پانصد تومن بیمارستان که نمی توانم کامل معاینه و اظهار نظر کنم برای معاینه کامل لطفا مطب و بعد از ظهر

لازم به ذکر می دانم این خواهر بزرگوارمان حاضر به پیگیری بیشتر از این وشهر و بیمارستان هم اشاره نفرمودند

بی مناسبت ندیدم الان که ثبت نام برای ورود به مجلس زیاد شده و خوشبختانه تاکنون بیش از چهل نفر برای پوشیدن لباس مقدس نمایندگی مجلس داوطلب شده اند وآستین مبارک بالا زده اند و من برای  جملگی وفردا فردبزرگواران  آرزو موفقت دارم و خوشبختانه با بسیاری ازآنها  مراوده داشته ام . خداحفظشان کند وسلامت باشند

.چون بنا ندارم فعلا هیچ نظری را بر له یا علیه  داوطلبی و حتی نماینده کنونی مجلس خانم دکتر میر گلوبیات تایید  کنم .استدعا دارم از ارسال نظر در مورد جناب ایشان خود داری فرمایید

اما اصل مطلب: پزشکی در اردبیل تابلویی در محل کارش نصب کرده که خانم دکتر مورد اشاره مثلا متخصص در بیمارستان ...را دعوت میکنم چند بار این تابلو را بخواند و کمی به سوگندی که خورده و تعهدش و وجدانش وفادار بماند و حتم بداند که اگر این خانم اجازه پیگیری میدادعلاوه بر نوشتن درشت نامش  و حصول نتیجه پیگیری می کردم  فعلا همین

تا روز بعد و مطلبی جدیدتر یا حق

.پ.ن تعداد نامزدهای  نمایندگی مجلس در ساوه زرندیه به 53نفر رسید.
  • ۹۴/۱۰/۰۴
  • محمد ساعدی

نظرات (۶)

سلام
آقای ساعدی یه ماه گفتی میرم کربلا یه ماه گفتی خونه رنگ میکنیم ماه بعد مریضیم حال ندارم و... خلاصه این وبلاگم تار عنکبوت بسته نه کسی میاد نه کسی نظر میذاره خودتم که پست نمیذاری منم رفتم دیگه خداحافظ عزت زیاد
پاسخ:
سلام علیکم آره حق باشماست . بخدا آنقدر غرق در گروهای موبایلی شدیم که شام وناهارمان هم قاطی شده  وبلاگ هم از دست بی نظمیها به ستوه هم . افکارمخیلی آشفته است .و موضوعات برای نوشتن زیاد و .  نمی دانم چی بنویسم . از کجا بنویسم..به یاری خدا گروهی زدیم فارغ از کل مسایل خفه کننده سیاسی که یقه جامعه را گرفته ومثل آلودگی هوا ول کنم هم نیست علی ایحالا چند روز ی است.استارت زدیم واولین روزش یک ساعتی با جناب اقا فرمانداردر باره مسایل مبتلی به شهرستان مباحثه و دوستان اجازه ندادن ادامه پیدا کند .تا اینکه دیروز موفق شدیم و امروز به یاری خدا شروع مجدد داریم به امید اتفاقات خوب . مهم اعلام همکاری تماممدیران ارشد شهرستان است که جای تقدیر دارد
و از شما برای همه کوتاهی ها وبد قولیهام وبی نظمیها پوزش میخواهم . واز همه عزیزانم که نگرانشان کردم معذرت می خواهم .درود بر شما .محفوظ باشید
  • هیأت رزمندگان اسلام زرندیه-عاشقان ثارالله مأمونیه
  • سلام علیکم
    فقط به خاطر 9 دی:

    ۹ دی، روز...

    روز بیعت مجدد با رهبری

    روز بصیرت

    روز ایثار

    روز عاشورائیان علیه یزیدیان

    روز روسیاهی فتنه گران

    روز رسوایی خداجویان دروغین (حرمت شکنان عاشورا)

    روز تجلی عاشورای 57

    روز خروش علیه شمر و حرمله

    روز به ستوه آمدن ملت از 8 ماه فتنه گری فتنه گران

    روز شناخت خاندان آل سعود ایران

    روز شناخت گرگهای در لباس میش

    روز فریاد علیه منصب نشینان لندن

    روز خروش کوخ نشینان علیه کاخ نشینان

    روز لبنان و غزه و فلسطین

    روز سم پاشی علیه موریانه های ارکان نظام

    روز بیداری و شناخت ابوزران جزایری

    روز شناسایی خواص دوپهلو و چند پهلو

    روز پرده برداری از چهره منافقین دوم

    روز شکست نوکیسه های سیری ناپذیر

    روز جوشش غیرت دینی

    روز دق مرگ شدن پشت صحنه ها

    روز شکست عجوزه های !!!کاخ نشین!!!؟؟؟

    روز پیدا شدن مجدد خورشید

    روز جشن و خوشحالی شهدا

    روز گریه و غصه های تمام کسانی است که از این فضای غبارآلود به وجود آمده خواستند حرکتی کنند و  اما در جا خفه شدند و فقط دست آنها برای مردم با بصیرت و خوش غیرت دینی رو شد. 
    و در انتها:
    روز تبسم حضرت ولی عصر (عج)

    با تشکر و سپاس
    مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه
    (روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)

  • هیأت رزمندگان اسلام زرندیه(هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)
  • سلام علیکم
    صرفا جهت اطلاع:
    شرمنده استاد دیر به دیر سراغ شما را می گیرم به شما خسته نباشید می گویم . امیدوارم خداوند متعال بر توفیقات شما بیفزاید.
    راجع به جمله آخر اگر می توانید اسامی را منتشر فرمایید.
    مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه
    (روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)
    پاسخ:
    سلام علیکم حتما با دکتر روحانی  رییس محترم بهداشت وسلامت شهررستان ورییس محترم بیمارستان که تغییرات مفید واساسی  بیمارستان را مدیون حنابشان و خیرین بزرگوار شهرستان قابل تقدیر است درمیان خواهم گذاشت و شنیده ها حکایت از بهتر شدن اوضاع و معذرت خواهیها دارد و می داند که باکسی تعارف ندارم .واگر خانم محترم اجازه داده بود در چند تیتر به حق جهانی می شد و چون درخواست داشت و تاکید داشت که رسانه ای نشود . ممنون از شما بیشتر سر بزنیدیا حق

    خبرگزاری دولتی "ایرنا" از خودسوزی یک مرد ۴۵ساله در شهرستان شوش استان خوزستان در عصر روز یکشنبه (۶ دی-۲۷ دسامبر) خبر داده است.

    آن‌گونه که رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شوش به "ایرنا" گفته، این مرد در ضلع شمال غربی میدان "بسیج" این شهر با ریختن "ناگهانی" بنزین به روی خود، اقدام به خودسوزی کرد.

    به گفته‌ی رضا معمار‌زاده، «این مرد بدون آنکه چیزی بگوید یا اعتراضی کند بنزین را به روی خودش ریخت» اما «حاضران در ابتدا با تصور این‌که او آب بر سر خود می‌ریزد، مانع وی نشدند».

    آقای معمارزاده اضافه کرده که «مردم و کسبه» بعد از آتش گرفتن این مرد، توانستند با پتو او را خاموش کنند.

    وی با بیان این‌که «مسائل و مشکلات خانوادگی دلیل خودسوزی این مرد عنوان شده» خاطرنشان کرد که او در حال حاضر در بیمارستان بستری است و «از ناحیه سر و صورت، دست و پا دچار سوختگی شدید شده است».

    این دومین مورد خودسوزی در ایران در یک ماه اخیر به شمار می‌رود.

    روز ۷ آذرماه امسال نیز خبرگزاری‌های رسمی ایران از خودسوزی یک مرد ۵۳ ساله در مقابل یکی از شعبه‌های موسسه‌ی مالی-اعتباری ثامن‌الحجج اصفهان خبر دادند.

    در آن زمان، "باشگاه خبرنگاران" در شرح ماجرا نوشته بود که «این مرد با مراجعه به یکی از شعب موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج درخواست پرداخت کل موجودی حساب خود را داشت که با پاسخ منفی متصدی موسسه مواجه شد و پس از بی‌نتیجه ماندن اصرار خود، در مقابل شعبه اقدام به خودسوزی کرد».

    پیش‌تر در مهرماه امسال نیز یک زن جوان باردار در نیشابور با ریختن بنزین روی بدنش، خود را به آتش کشید و پس از چند روز در بیمارستانی در مشهد از دنیا رفت.

    یک ماه قبل از آن، در روز ۸ شهریور خبرگزاری “ایرنا” از خودسوزی یک مرد ۵۹ ساله در محوطه مجتمع اداری فرمانداری و شهرداری شهرستان سنقر در استان کرمانشاه خبر داد. این مرد که منصور کیهانی نام داشت و معلم بازنشسته بود، در اثر شدت سوختگی و جراحات، در همان محل جان باخت.

    هم‌چنین در اردیبهشت‌ماه امسال، یک دانشجوی دختر “دانشگاه آزاد اسلامی” شیراز در پارکینگ مجاور این دانشگاه اقدام به خودسوزی کرد که پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

    در همین ماه، یک جوان ۲۸ ساله‌ که در مرخصی از زندان به سر می‌برد، در “پارک ساحلی” شهر یاسوج و در مقابل چشمان شهروندان این شهر دست به خودسوزی زد و پس از ساعاتی در اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

    یونس عساکره و حمید فرخی، دو دستفروش اهل شهرهای خرمشهر و تبریز نیز از جمله دیگر افرادی هستند که در سال جاری خورشیدی به دنبال خودسوزی اعتراضی جان خود را از دست دادند.

    ادمین محترم خدا حفظت کنه
    با سلام و ارادت حضور کربلایی محمد ساعدی عزیز.
    قربان! کار خوبی می کنید که له یا علیه کسی مطلب نمی گذارید ولی آگاه باشید که نماینده فعلی یعنی خانم دکتر میرگلوبیات تا سال آینده مسئولیت دارد و باید در قبال حقوق و مزایایی که بابت شغل نمایندگی از مجلس می گیرد به مردم و موکلینش پاسخگو باشد. مسائل را با هم خلط نفرمایید حاج آقا.
    در ثانی ... انتقاد کردن از یک مسئول با نوشتن علیه آن شخص فرق می کند و مطمئن هستم که حضرتعالی علیه کسی نه نوشته اید و نه خواهید نوشت. ولی به گمانم از آن طرف بام افتاده اید آقا. یعنی فضای نقد و انتقاد را اگر ببندید - که بسته اید - فرقی با آن رادیوساوه پوریای خدابیامرز نخواهید داشت که دیگران دهانش را با زور زندان و تهدید شلاق بسته اند. اینکه بررسی کنیم چرا یک صدای منتقد و تنها صدای معترض یک شهرستان کوچکی چون ساوه را به زندان انفرادی می برند و خفه اش می کنند نه تنها ربطی به کاندیداهای محترم ندارد بلکه به نفع مردم نیز هست و از تکرار مشابهاتی که ممکن است در آینده دامنگیر بعضی منتقدین و حتی شخص شما شود جلوگیری خواهد شد.
    با احترام - بیات
    پاسخ:
    جناب بیات عزیز سلام علیکم امروز گروههایی در فضای موبایلی راه اندازی شده اند که یفینا کارشان به بوته نقد کشییدن مسولان اجرایی است همانگونه که جنابتان مستحضرید تنها وبلاگی بودم که تمام مطالبی که به رادیو ساوه ربط پیدا میکرد را پیگیری وتایید می کردم .و جنابتان اگر تعداد نظراتی که این چند روزی به شهرخوبان رسیده است را مطالعه می فرمودید یقینا حق می دادید . جناب بیات  مابیمارستانی را درشهرستان در حال احداث داریم که سالهاست ادامه پداردد وما حتی برای کودکان و نوجوانانمان یک کانون کوچک هم نداریم و ما هنوز بعد از ده سال بلوار شمالی شهرمان حتی به زیرسازی هم نرسیده و پر از نداشته ایم . برای من ادمین رادیو ساوه وسرنوشت وبلاگ رادیو ساوه مهم بوده که وارد این مبحث شدم و ادامه داد م پیگیری کردم نشست داشتم . نظرات را تایید کردم ولی بعضی از دوستان که حتی رادیوساوه را نمی شناختند و امروز این وبلاگ را بهانه ای ساخته اند .من عرض کردم فعلا و فعلا منوط به خیلی چیزها می شود . بازهم تکرار می کنم فعلا وارد انتخابات نمی شوم . و قصد ندارم  شهرخوبان را وارد فضاهای بد انتخابات بکنند . هر نقدی یقینا پاسخی دارد این یعنی فضای متشنجی که از مدیریت من خارج است . به استناد ارشیو نظرات در وبلاگ جدید و قدیم . بیشترین نظرات را در رابطه با رادیو ساوه داشتم . بدون کوچکترین منتی و بعنوان یک همکار در فضای مجازیو بهتر است بگویم یک دوست قابل احترام مجازی با قلمی توانا.
     و دریچه نقد را هم ان شا ئ الله در سایت جناب علیزاده و گروهای مجازی در تلگرام و واتس آپ و لاین و وبلاگهای در حال تاسیس گمنام و..همچنان باز خواهد ماند  ارادتمند جناب بیات عزیز وبا ارزوی توفیق و سلامت برای شما و دوستان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی