شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یا لطیف


جناب اقای محسن اسماعیلی: از اعضای شورای نگهبان تصویر زیر را در اینستاگرام خودش منتشر کرد.


تلخند

  • ۹۴/۱۰/۰۹
  • محمد ساعدی

نظرات (۲)

بسمه تعالی

مدت زمانی بود که وبلاگ رادیو ساوه در فضای مجازی فعالیت داشت تا اینکه بنا به دلائل نا معلوم البته تقریبا معلوم از فعالیتش جلو گیری بعمل آمد . و آنگاه در ساوه عده ای از دوستان بنا به مصلحت برای اینکه نام رادیو ساوه در دلها زنده بمانداقدام به ایجاد وبلاگ دیگری به نام رادیو ساوه نمودند. که این حرکت آنها بسی جای تقدیر و تشکر دارد.اما امروز که رادیو ساوه با ایده های جدید وارد فضای مجازی  شده است بر این عزیزان لازم و واجب است برای احترام به فضای مجازی و برای قدردانی از زحمات دوست عزیزمان جناب آقای پوریا  نام دیگری برای خود انتخاب نمایند تا رادیو ساوه فقط و فقط در اختیار پوریای عزیز باشد. و در آن صورت است که محبوبیت آنها برای همیشه در دلها زنده خواهد ماند . به امید آنروز.


به نقل از وبلاگ روزنامه زاویه

roznamehz.blogfa.com

سلام علیکم
دوست عزیز لطفا این خبر درمورد سایت رادیوساوه را روی سایتت بگذار. خدا توفیقت بدهد انشالله.

با توجه به شکایت خانم دکترمیرگلوبیات از سایت خوب رادیوساوه و اینکه مدتی است که این سایت بسته شده و درمردم ساوه چو افتاده که می گویند یکی از نویسندگانش بازداشت وزندانی شده بنده به عنوان شهروندساوجی از مسئولان میخوام در این مورد تصمیم مناسبی بگیرند چرا که در این ساوه روزنامه وهفته نامه وماهنامه وفصلنامه وسالنامه وحتی گاهنامه درست وحسابی نداریم و چاپ مقالات پاچه خاری وتعارفات بیجای مسئولان است که اعصاب مردم را خوردکرده.
فقط دوسه تا سایت خبری داریم که تکلیف اونهاروشنه و سایت زده اند که چارتا تبلیغات و آگهی کنارش دربیارن و لقمه نونی سر سفره ببرند.لااقل بزاریداین یکی انتقادات مردم رومطرح کنه مگر تو این چندسال که درحد محدود انتقاد کرده موجب تشویش ازهان عمومی کسی شده؟همه مامردم وحتی مسئولین ونیروی انتظامی هم بدون اشکال ومعصوم نیستند.
ازمسئولین سایت رادیوساوه هم خواهشمندیم براساس قانون وحفظ حرمت وشخصیت حقیقی افرادانتقادکنند.ولی اشاره به اشکالات مسئولین (اگر جنبه تخریب نداشته باشه) به نظربنده هیچ اشکالی نداره که هیچ، بلکه سازنده هم هست.
خدابه طرفین سعه صدربده تا کینه وحب وبغض رو درتصمیماتشون دخیل نکنند.انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی