شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یا لطیف


«استیو بل» در کاریکاتوری اختصاصی برای وبسایت «گاردین» به واکنش وزارت امور خارجه‌ی بریتانیا به اعدام‌ جمعی در عربستان سعودی پرداخته است. یک پرنده‌ی دست‌آموز با شمایل «دیوید کمرون» (نخست‌وزیر بریتانیا) و با بال‌هایی پر از تسلیحات، خطاب به پادشاه سعودی می‌گوید: «اعلی‌حضرت ملک سلمان، ما از شما ناامید شدیم!»

به گزارش شفقنا، پیش از این «توبیاس الوود» از وزارت امور خارجه بریتانیا در واکنش به این رخداد صرفا اظهار «ناامیدی» کرده بود.

اا


00

  • ۹۴/۱۰/۱۷
  • محمد ساعدی

نظرات (۳)

صاحب ایرانی رستوران بالتیمور در آمریکا، مایکل تبریزی در هفته ای که به نام هفته‌ی رستوران‌داری نام‌گذاری شده است به فقیران غذای رایگان می‌دهد.

آقای مایکل تبریزی با ایده‌ای بسیار پسندیده هفته‌ی رستوران‌داری را به هفته‌ی «رستوران فقیران» تبدیل کرد. او رستوران خود را به مدت یک هفته تعطیل کرد و تمام هفت روز را وقف غذا دادن رایگان به هزار فقیر شهر بالتیمور کرد.

آقای تبریزی در این مورد می‌گوید:
«من در شهری زندگی می‌کنم که بارها در روز شاهد گرسنگی فقیران با گرفتن تابلویی با نوشته‌ای مرتبط به آن هستم. از صمیم قلب دوست می‌دارم که همه‌ی آن‌ها را به رستوران خود دعوت کنم و این کار را عملی کردم.»

برای ۲۰ تا ۲۵ جولای بیش از ۲۰۰ نفر داوطلب، حاضر به کمک به وی شدند تا به این حرکت پسندیده جامعه‌ی عمل بپوشانند. مدیریت رستوران حتی حاضر به پرداخت حقوق مختصر به داوطلبان به مبلغ ۱۰۰ دلار در روز شد اما با مخالفت شدید داوطلبان مواجه شد. تمام آن‌ها بدون هیج درخواستی حاضر به کار بدون مزد شدند.

آقای تبریزی در گفتگو با abc News گفت: “ احساس فوق‌العاده خوبی دارم وقتی برق شادی را در نگاه فقیران می‌بینم. بهترین هدیه‌ای که به یک فقیر می‌شود داد احساس امید و احترام است.”

پاسخ:
سلام اقای ارچمندممنون اینعمل جناب تبریزی را چهل و پنج سال پیش در چند نقطه تهران چندتا چلوکبابی انجام می دادند .
بضی از رسوم ناب وطن امروز تبدیل به افسانه شده .....
  • مدل لباس
  •  دم کاریکاتوریستش گرم 

    اگه دوست داشتی مارو به اسم مدل لباس لینک کنید . ممنونیم.
  • عبید زاکانی
  • شخصی به دارالحکومه رفت و گفت:
    از کسی پولی طلب دارم. و پس نمی دهد.
    گفتند: آیا شاهد داری؟
    گفت: خدا!...
    گفتند: کسی را معرفی کن؛ که قاضی او را بشناسد!!

    عبید زاکانی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی