شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یا لطیف

چند روز پیش فیلم مستندی از روستای اسماعیل آباد کوچکلو از جاده اختر آباد که به بخش قطعه چهار شهرستان زرندیه خوانده می شود و فاصله ی چندانی تا شهر یار ندارد  از سیما پخش شد .که در آن اوضاع آشفته و درهم بر هم و فقیرانه سی خانوار از جامعه ما به تصویر کشیده شد.وبعد از پخش این فیلم  اعتراضات گسترده ای در شبکه های مجازی شروع شد. از جمله معترضین گروه وزین زرندستان که منهای حقیر اکثرا از تحصیل کردگان درون شهرستانی وبرون شهرستانی هستند بود .خدا حفظشان کناد. از جمله منتقدین حقیر بودم . و همچنان بر نوشته وانتقاداتم اصرار دارم. انتقادات که بالا گرفت

 جناب مهندس کردی به عنوان پاسخگو وارد شدند و از رسیدگی به این مردم و مظلوم توسط سازمان عشایری  فرمودند .و به نکات دقیقی نیز اشاره داشتند به عنوان یک شخص حقیقی حاضر در فضای مجازی از پاسخگوی بودن جناب فرماندار تشکر می کنم .با این توضیح که  سوالاتی ذهنم را آشفته کرده است . که چرا گزیده ای از مستند که کلا فقر و فلاکت و نداری را داشت پخش شد؟و چرا از آبرسانی توسط سازمانهایی مانند سازمان عشایری حرفی به میان نیامد ؟

وسوال اساسی من این است با این بودجه اختصاصی از اراک که آقای فرماندار رسانه ای کردندوبا این پراکندگی روستایی و خشکسالی و نداشتنهای فراوان تاریخی و جغرافیایی .جناب آقای استاندار عزیز استان مرکزی  هیچکاری نمی شود برای این قشر محروم و مظلوم کرد؟لطفا توجه

بفرمایید.و اما

بابک خانی که به اعدام محکوم شد

چند ساله پیش بود دقیقا یادم نیست . تحقیق هم نمی کنم اصلا روز و ماه و سالش هم برایم مهم نیست ولی به یاد دارم که برای افشا بابک خان و دوستان فضای مجازی سنگ تمام گذاشت .نوشتند و نوشتند تا بابک از اسب سفید رویاهایش به اتاقی در اوین منتقل شد . اینکه بابک خان را دوستانی است بس گردن کلفت و دم کلفت بر کسی پوشیده نیست و پوشیده هم نخواهد ماند . و روزی روزگاری پرده ها کنار خواهد رفت . و دستها و پاها پشت پرده یکی پس از دیگری معلوم خواهند شد که درآن شکی نیست. یک اشاره کوتاه و عرضم تمام

روزنامه وقایع التفاقیه» وابسته به حزب ندای ایرانیان در گزارشی به حکم اعدام باباک زنجانی می پردازد. این روزنامه در این گزارش با عنوان«از سکوی نفتی تا سکوی اعدام» می نویسد: « روزی که مدیران جوان چند وبگاه خبری، «بابک مرتضی زنجانی» را به اتهام اقتصادی متهم کردند، کمتر کسی فکرش را می‌کرد، حکم اعدام برای مرد جنجالی فساد نفتی و دستیارانش صادر شود. بابک زنجانی آن‌طور که سخنگوی دستگاه قضائی کشور می‌گوید، به‌همراه دو متهم دیگر این پرونده در دادگاه بدوی محاکمه و دادگاه، این سه متهم را مفسد‌فی‌الارض تشخیص داده و به اعدام محکوم کرده است. بنابر حکم دادگاه آنها علاوه‌ بر اعدام، به رد مال شاکی و شرکت ملی نفت ایران و جزای نقدی یک‌چهارم پولشویی محکوم شده‌اند.»

  • ۹۴/۱۲/۱۸
  • محمد ساعدی

نظرات (۱)

سلام اقا ساعدی خواهش می کنم سوال منو بزارید ، نمیدونم چی کار کنم بهتره
یک خانمی رو می شناسم که متاهل هستند و یه بچه هم دارند ، ایشون با دوست همسرشون ارتباط دارند . هم اون آقا و هم خانم میدونند که من میدونم باهمدیگه در رابطه هستند . ولی من دیگه به روشون نیاوردم اصلا ، الان همش فکرم مشغوله و دارم اذیت میشم و نمیدونم که خوبه من به شوهر این خانم بگم که حواسشون به زن و زندگیشون بیشتر باشه؟یا نه؟یا اینکه به خود خانمه چیزی بگم؟لطفا راهنمایی منطقی کنید ...
اون آقا بنده خدا از دوستش مطمئنه و بهشون اعتماد داره ، که متاسفانه این آقا و همسرشون دارند به اون بنده خدا خیانت می کنند.واقعا خوبه من این آقا رو هوشیار کنم؟ یا نباید چیزی بگم؟
پاسخ:
اقا یاسر عزیز سلام . با خانم تماس بگیر و اوضاع را انگونه که هست تشریح کن و وخامت اوضاع را گوشزد کن . این ارتباطها مهوع کارهای زیادی دست جامعه داده لطفا با منطق اوضاع را مدیریت کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی