شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

عید مبعث مبارکباد

یا لطیف

همراهان سلام

مبعث

پوزش مرا بخاطر تاخیرم در ارسال مطلب  پذیرا باشید..لطفا

در این باره توضیحات کامل خواهم داد .قبل از هرچیز مبعث رسول مهربانیها را به تمام مسلمان جهان و بخصوص هم میهنان و بویژه همراهان همیشگیم در این سالها تبریک و تهنیت عرض می کنم وامید وارم که قلبهاتان مملو از سرور و شادی دایمی باشد

اجازه بدهید در مورد مرحله دوم انتخابات در پست بعدی ورود کنم چون نیمه شب است و ذهنم سخت خسته  باور بفرمایید از روز شنبه که موفق به تمدید زمان  سرویس اینترنت شدم و عطای سرویسهای تلفن همراه را به لقاءش بخشیدم تا امروز آنقدر در انبوه گروه ها ی تلگرامی  به بحث و جدل پرداختم که انرژی برایم نمانده

اجازه میخواهم نظرات رابدقت بخوانم و منهای دو نظر تایید شده در متن پایین  نظراتی که حرفی برای گفتن داشتن تایید و پاسخی در خور خواهم دادو نظرات موهن به هردوبزرگوار را قطع به یقین تایید نخواهم کرد تا پست بعدی فعلا خدا حفظتان کند

  • ۹۵/۰۲/۱۶
  • محمد ساعدی

نظرات (۳)

سلام دوستان شهر خوبان.
شاید باورتون نشه ولی یک ساله که دارم فکر میکنم که این سوالو اینجا مطرح کنم یا نه.
دخترم 25 سالمه. تا الان فقط درس خوندم . تو یه خانواده آروم و تحصیلکرده. آدم مذهبی ای نیستم ولی تا الان سعی کردم که به اصول یه خانواده اصیل و سنتی پایبند باشم . میدونم بنظرتون مسخره میاد ولی وارد یه سری جمع های مختلط برای اینکه مجبور نشم دست بدم نشدم . معتقد بودم که اگه رابطه عاطفی ای بخواد شکل بگیره از کانال خانواده باشه بهتره. که گویا طرز فکرم اشتباه بوده. ظاهرم خوبه ، شایدم معمولی. پیشنهاد هایی رو که بهم میشد اغلب جدی نمیگرفتم ، چون یا همسن بودیم و دنیامون رو متفاوت میدیدم ، یا طرف 10-15 سال از خودم بزرگتر بود و باز هم اشتراکاتی نمیدیدم. کلا حد وسط نداشت نمیدونم چرا.
خواستگارهایی هم که از طریق معرف میومدن ، کمترین احترام یا هیجانی تو رفتارشون نمیدیدم. انگار برای معامله میومدن.و اغلب دست خالی! حتی بدون یک شاخه گل ! حتی تا جلسه سوم! احساس تحقیر شدن بهم دست میداد. ما خانوادگی تو هر ارتباطی که باشیم برای طرف مقابلمون هیچوقت از ادب و احترام کم نمیذاریم .برادرم چندباری که خواستگاری میرفت حسابی به خودش میرسید ، دسته گل بزرگ ، حتی توی ماشینشم میبرد کارواش واکس بزننً . اینا ابتدایی ترین چیزاییه که هر آدمی برای اینکه حس خوبی به طرفش القا کنه انجام میده. من خودم خیلی مراقب ادبیاتی که به کار میبرم هستم ، اما مثلا یه بار خواستگارم با لحن کوچه بازاری بهم گفت : "فکر کردی فوق لیسانس بگیری شوهر بهتر گیرت میاد؟ ازونایی نباشی که دهن شوهره رو سرویس کنی!!!! " بقیه هم به طرق دیگه باعث سرخوردگی من شدن . چندبارهم به گریه افتادم .اینهمه وقاحت و خودشیفتگی نمیدونم از کجا ناشی میشه.
خلاصه که از روالی که تا الان داشتم پشیمونم . نمیخوام دیگه منفعل باشم تا هرکسی به خودش اجازه بده با هر رفتاری بهم نزدیک شه. میخوام خودمم انتخاب کننده و تصمیم گیرنده باشم. من همیشه دوست داشتم تا وقتی که انرژیم بالاست به ثبات عاطفی برسم. منم میتونم یه رابطه فوق العاده داشته باشم . عشق ، آرامش ،اعتماد و تعهد ...
خواستم راهنماییم کنید که از کجا شروع کنم. میخوام وارد یه سری جمع های مختلط که سرشون به تنشون می ارزه ، مطالعه میکنن و اهل لودگی و... نیستن وارد بشم . شاید تو یکی از این جمع ها جرقه ای اتفاق افتاد.
یه سری ازین گروهای کوهنوردی یا دور همی های فرهنگی توی تهران رو بهم معرفی کنید بطور دقیق.
خیلی رو جواباتون حساب میکنم اقای ساعدی . بی نهایت ممنونم .
پاسخ:
سلام عجب
تا اونجایی که من شنیدم وخوندم ودیدم از دورهمیهای و اختلاطها و..باورکن سودی نداشته .این دورهمیها راهمونهایی تشکیل می دهند که چند نفرشان را تجربه کردید . دختر خوب ادبیات جامعه کوچه بازاری شده و اگر در جمعی می بینی که اینگونه نیست یا ادا در می اورند ویا ..بگذریم. خودت را گرفتار نکن .سرخوردگی یک احساس ناخوشایند وگذراست و با منطق ناسازگار .
البته من که تهران نیستم ولی پیشنهاد می کنم مراقب خودت باش.
ضمن عرض سلام و خسته نباشید حضور استاد محترم درمورد پیام آقای یاسین در نوشته های قبل که به شکایت خانم میرگلوبیات نماینده سابق اشاره کردند و بعدش زندانی شدن نویسنده وبلاگ رادیوساوه پوریا و محکومیت ایشان به تحمل 444 ضربه شلاق باید به اطلاع برسانم که خانم دکتر خودش شخصا شکایت نکرده بلکه یکی از افراد را وادار به طرح شکایت و همراه نمودن تعدادی از شاکیان با خود به دادگاه نمود که امروزه رسوا شد و به اون شاکی قول داد که اگر نویسنده رادیوساوه را سرکوب کند برایش از مسئولین تاییدی می گیرد تا او به یکی از مسئولیت های چرب و چیلی فلان اداره برسد چون او را مسئولان حراست استانی تاییدش نمیکردند. خانم دکتر از تهران هم رایزنی کرد و مدارکی را برای ساوه تهیه نمود تا شناسایی این وبلاگنویس امکانپزیر شود.
اکنون با تغییر نمایندگی واقعا باید در مقابل خدواند سجده شکر کنیم که چنین بلای بزرگی از سر مردم ساوه و زرندیه برداشته شد و اگر این وکیل مجلس ادامه داشت معلوم نبود که در 4 سال آینده با این تعداد کم نویسندگان ضعیف و معترض به شرایط موجود چه رفتاری می شد؟ خدایا صد هزار بار به درگاهت شکر به خاطر لطفی که در حق ما کردی.
پاسخ:
وعلیکم السلام غلامحسین خان .
اسم دیگه
اولا چرخه ثبت نام نامردها به گونه ای بود که به همه ثابت کرد که چه کسانی دنبال حذف رادیو ساوه از چرخه وبنگاری ساوه بودند . ارجاعت می دهم به لیست 53نفری اقایان و خانمها که چه تعداد از انها را شاکیان این وبلاگ تشکیل می داد
اینکه تمام گناهان بر سر نماینده وقت ساوه نوشته شد به علت کم تحرکی دفتر وایشان در ساوه در انروزها و مسایلی بود که به ان خواهم پرداخت . دوست مجازی من خداراشکر کن .ولی یکبار به میزان مشارکت مردم هم نظری بیانداز و انوقت به یک حقیقت دیگر هم پی خواهی برد .غلامحسین خان منهای مهندس منصوری که از دوستان عزیز ما بوده و هست واز مسیله انتخابات که بگذریم
ایکاش ما به مرحله ای برسیم حد اقل دشمنانمان را بهتر بشناسیم یادم می اید در اوایل فراگیری واتس آپ افتخار داشتم در چند گروه ساوجی عضو باشمالان هم هستم منتها در تلگرام و با طرح رادیو ساوه حتی یک موافق هم یافت می ننمودم و این مسیله در تلگرام هم تکرار شد .دوست مجازی من .بیشتر از هرکس پیگیر اوضاع  اقای ف بودم به عنوان یک  هم قلم که قلمی شیواتر و زیبا تر از من داشت حالا که اصرار دارید دیگران را ضعیف و خودرا قوی بدانید البته به مراتب از من قوی بود و غیر قابل مقایسه
و حیف بود که نباشد جناب مجید صدیق و اقای علیزاده هم که جای خود دارند واما
از جمله شاکیانی که هرگز شکایتشان را پس نگرفتند اعضا محترم شورای شهر ساوه و اقای م الف و اقای ر بودند
در هرصورت انتخاباتی صوررت می گیرد و مردم بامشارکت حتی حد اقلی نماینده ای را برای چهار سال انتخاب می کنند مبارکتان و مبارک مردم باشد ان شا االه
اصلا قصد نداشتم نظرات موافقان و مخالفان را تایید کنم و این نظر را برای بعدها و استفاده برای متن اسیبها و قوتها نگهداشته بودم چون نا خواسته تایید شد ناگزیر به این جوابیه شدم
 ای کاش لااقل جناب بیات این نظررا ارسال می کرد که چندصدبار با ایشان صحبت مکاتبه داشتم
از اینکه می بینم خوشحالید خداراشکر می کنم و در سجده شکرت حتما برای موفقیت  شهر زیبای ساوه ومردم دعا کن بعدها بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت .امروز ارامش جامعه برای من مهمترین مسیله است .شاد زی مهر افزون به قول اقای ف 
  • محمدرضا زحمتکش
  • وبلاگ جالبی دارید
    لذت بردیم
    منتظر نظر شما درمورد وبسایت کنکوریو مرجع جزوات کنکور هستیم
    http://konkuru.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی