شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یا لطیف

همراهان سلام

به وعده ای که در متن  پایین دادم عمل خواهم کرد .


انگار قرارنیست روزی.وجایی.سوئ مدیریتها و رفتار سوئ برخی از آدمها در استان   پایان پذیرد.!

.دوستداران گونه های کم یاب و نایاب حیات وحش حتما خبر دارند که بیش از هفتاد راس از گونه های در حال انقراض از نوع آهو در هفتاد قلعه به علت بیماری تلف شدند.که بسیاری از کارشناسان کم توجهی را عامل اصلی این فاجعه قلمداد نمودند  .ویا از نابودی بیش ازدویست وپنجاه هکتار از جنگل تاغ در شهرستان زرندیه  و روبه تخریب رفتن کاروانسرای ورده و .. خبر دارند  حال نوبت به غار چال نخجیر زیبا رسیده است 

با هم اصل خبر را مرور کنیم

غار نخجیر تخریب شده است؟ / میراث استان مرکزی: تکذیب می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با وجود مستندات غارشناسان و غارنوردان از شروع عملیات حفر تونل و ایجاد دهانه خروجی غار چال نخجیر در اراک که تاییدی بر تهدید جدی این اثر طبیعی زنده است،‌ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی این مستندات را کذب می‌خواند و اظهارات کارشناسان را تکذیب می‌کند.

من هم مانند بسیاری از دوستان و هواداران محیط زیست با نگرانی کامل اخبار غار زیبای چال نخجیر را دنبال می کنم واز آروزی چندین ساله ام برای دیدن این پدیده زیبای طبیعی پرده برمیدارم و امیدوارم که امسال این فرصت را پیدا کنم
 لطفا اگر احیا نمی کنید نکشید ....

پیشنهادات



  • ۹۵/۰۲/۲۰
  • محمد ساعدی

نظرات (۴)

I'm not quite sure how to say this; you made it extlrmeey easy for me!
ضمن عرض سلام خدمت خوانندگان محترم و برادر بزرکوارم جناب ساعدی

اقای ساعدی عزیز چندی است شما به بیماریهاس مصلحتی زمان انتخاباتی دچار میشوید و غیبتهای طولانی در به روز کردن وبلاگ مارا از نوشتن نظر منع میکند از دیگر سو تایید نشدن نظرات توسط شما  اندوه دیگری است.
از  انجا که تمامی راههای اظهار نظر  طی سالهای گذشته بسته شد ما به گذاشتن پیامی کوتاه و باهویتی ناشناس در ارشیو وبلاگی گمنام قانعیم .امید است لطف شما با تایید این نگاشته کوتاه شامل حال ما گردد.
متاسفانه پس از اعلام نتایج انتخابات این دوره مجلس در شهرستان شاهد جوی از دریا انگاشتن سراب توسط عده ای  از مردم و حتی برخی از مسولین هستیم.
با چشم پوشی از سیستم معیوب انتخاباتی و رد صلاحیتهای گسترده و مشارکت نکردن درصد بسیار بالایی از مردم در انتخابات سرانجام در دور دوم  ذیل تایید صلاحیت شورای نگهبان و حمایت تاسف برانگیز جناب عارف قبای نمایندگی بر تن فردی پوشانده شد.
برای کاهش میزان این ساده انگاری در مورد بهبود اوضاع شهرستان پس از تعویض راه یافتگان به مجلس بهتر است مقایسه ای بی طرفانه و بدون غرض ورزی بین اقای مهندس منصوری و خانم دکتر بیات داشته باشیم تا بهتر متوجه اشتراکات بی پایان این دو عزیز گردیم.
مهندس منصوری که به مانند خانم بیات بدون هیچ پیش زمینه سیاسی و از دولت رد صلاحیتها و نا اگاهی توده ها به یکباره در سپهر سیاسی شهرستان درخشیدند به احتمال زیاد تنها برای یک دوره خواهند توانست مزایای نمایندگی مجلس را از ان خود کنند.
شباهت های رفتاری این دو بزرگوار از هم اکنون قابل تمییز است. همان عکسهای تبلیغاتی با مسولین کشوری و وقت گذرانی در مراسمات و مناسبتها.
اگرچه خانم بیات اصولگرایی پیشه کردند و مهندی منصوری اصلاح طلبی اما اصل حرف شنوی و سکوت در مجلس توسط هر دو عزیز رعایت شده و خواهد شد.
اعضای محترم شورای شهرساوه هنوز انفعال مهنس منصوری در تصمیم گیری های مهم شورا را به خاطر دارند. ایشان که در رای گیری های شورای شهر ساوه توان ابراز نظرمخالف خود را نداشته و در روزهایی رای گیری غایب بودند چگونه خواهند توانست در مجلس ملی نظر خود را برای دفاع از حق موکلانشان ابراز کنند. ایا مهندس منصوری هم از جرگه همان نمایندگانی نخواهند بود که طی چهارسال اخیر به سکوت انها ایراد گرفتیم؟
اگر نبود دشمن تراشی های بی مورد خانم دکتر بیات طی چهارسال گذشته ایشان مجددا وبه سادگی قادر بودند به مجلس راه یابند. متاسفانه سرکار خانم با رفتارهای متحجرانه خود عالم و عامی را بر ان داشتند که برای حذف ایشان دست به دست یکدیگر دهند و حتی شخصی با توانایی های کمتر از وی را حمایت کنند.
بر همین منوال باید منتظر حرکات ناپخته از سوی مهندس منصوری به دلیل بی تجربگی وی در عالم سیاست باشیم. 
نیک تر ان است که به جای خوش باوری های کودکانه بنگریم او که با شعار زندگی خوب برای همه وبا پذیرایی های کلان بجای برنامه ای کارامد قدم در جایگاه بزرگان نهاد ایین بزرگی میداند یا شدیدتر از مسوول پیشن قلم منتقدان را خواهد شکست.
پاسخ:
سلام دوست عزیزبا افتخار اغلام می کنم. که تمام نظرات پیرامون جناب اقای رادیو ساوه را تایید کردم با توضیح وبدون توضیح
چه در این وبلاگ و چه در وبلاگ بلاگفا .
وباور بفرمایید موضوع گیری در باره انتخابات را از اول بنا داشتم به وبلاگ بکشانم . وبیشتر از همه دنبال خل وفصل این دوست وبنگارم بود. عزیز دل .برای اینکه نظری را تایید کنی باید آن رابخوانی .در این چند روزه که نبودم بدون هیچ مصلحت اندیشی بوده که اگر هم بودم صرفا جز دعوت به مشارکت متنی دیگری قرار نمی داد از اول هم عرض کردم عهد بستم که از وبلاگ برای انتخابات هزینه نکنم
برای من شخص نویسنده وبلاگ  مهم بود .وارد عرصه وبلاگنگاری که شدم نوشتن سخترین کار ممکن بود و تا دلتان بخواهد هم غلط تایپی و و داشتم . کمی بهتر شدم با عنایتی که بسیاری از دوستان داشتند و دارند.
علی ایحال امید وارم جناب ف موفق و سلامت باشند وقتی حکمی که در باره ایشان صادر شده را خواندم به شدت غیر قابل وصفی ناراحت عصبی وغمگین شدم. با توجه به اینکه چند ماهی بود که این وبلاگ را از پیوندها همراه با وبلاگ دیگری حذف کرده بودم به گذشته بر نمی گردم از چند چون انچه گذشته بود بی لطلاع بودم واما در موردانتخابات .
آنچه بوده شده و آنچه می شود مهم است که  امید وارم در جهت آبادانی و بهتر شدن اوضاع هردوشهرستان باشد .امیدوارم که با تعامل بیشترجناب مننصوری با فرهیختگان .ودلسوزان و صاحب نظران و ایجاد کارگروه های مشورتی از تمام اقشار راه را برای آبادانی بیشتر هردوشهرستان هموارتر کند . باز امیدوارم فضای مجازی فعالتر از پیش بون کپی کاری وبدون کارهای اضافه ای که نه کمکی آبادانی می کند و نه فرهنگ مورد حمایت قرار گیرد و انشا ئ اله حامیانش در این فضا حرمتها را حفظ کنند ممنونم از شما . باز اکید می کنم که نظرات ارسالی در باره رادیو ساوه را تایید کردم حتی نظراتی که برخی با چسباندن خود به این وبلاگ اغراض دیگری را دنبال می کردند. یقینا اگر شما هم حای من بودید از تایید این نظرات که در تمام گروههای مجازی کپی می شد و یک نسخه  هم   حهت درج در این وبلاگ در نظر می گرفتند تایید نمی کردید .
 این مردم مظلوم و قانع که در این دوشهرستان ساکنند لایق بهترینها هستند و امید وارم مسئولان و نماینده محترمش  مورد توجه و عنایت خاص قرار دهند . من به انتخاب مردم احترام می گذارم . درود بر شما منتظر نقد  های فاخرتتان در مورد فضای فرهنگی و ورزشی اجتماعی دوشهرستان می مانم انتخابات تموم شد و الان نقظه سر خطیم سپاس فراوان
سلام
ببخشید نظری درباره مطلب ندارم
اگه ممکنه به وبلاگ من سر بزنید شاید از کارام خوشتون اومد
http://baftani.blog.ir
لطفا

 سلام وبلاگ جالبی داری اگه موافقی با هم تبادل لینک انجام بدیم تا بازدید هر دومون بره بالا
کافیه سایت منو به اسم (گیاهان دارویی کتیرا )بزاری توی پیوند هات و بهم بگو تا منم تو رو بزارم توی پیوند های سایتم
اینم آدرس
www.catira.ir
حتما بیا من منتظرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی