شهر خوبان

چو غلام آفتابم

هم از آفتاب گویم





دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها
  • ۰
  • ۰

پالشگاه پلاسمای خون

    یا لطیف

همراهان سلام

با مهندس کردی و یک خبرخوب لطفا بخوانید

فرماندار زرندیه گفت: این شهرستان اولویت اول احداث نخستین پالایشگاه پلاسمای خون در خاورمیانه شناخته شده است.

 

محمدکردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- با اعلام این خبر افزود: بهره‌برداری از واحد تولیدکننده کیسه‌های خونی که در دهه فجر سال گذشته در این شهرستان انجام شد، موقعیت مناسبی برای احداث بزرگترین پالایشگاه پلاسمای خون در خاورمیانه است.

وی بیان کرد: برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه بزرگ که برای اولین بار در سطح خاورمیانه اجرا می‌شود، چهار نقطه در این شهرستان پیشنهاد شده بود که اراضی اطراف شهرک صنعتی مامونیه با مجموع 20 هکتار مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت سرمایه‌گذار کره‌ای اجرا می‌شود، افزود: برای اجرای این طرح 225 میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی و 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری داخلی نیاز است.

فرماندار زرندیه با اشاره به بازدید هیاتی از کشور کره در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری برای نهایی شدن اجرای این طرح افزود: اجرای این طرح برای 500 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر غیر مستقیم اشتغال به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه براساس تفاهم‌نامه امضاء شده بین وزارت بهداشت و درمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران با کره جنوبی خواهد بود.

به گفته کردی از آنجائیکه جمعیت مردم ایران جمعیت جوانی بوده و از خون سالم و پاکی برخوردار هستند لذا احداث پالایشگاه پلاسمای خون خاورمیانه در کشور ما پیشنهاد شده است.

  • ۹۵/۰۲/۲۶
  • محمد ساعدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی